پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

نه آن ها جنگجویان کوچک TIE نیستند، آن ها هدفون های فانتزی هستند.


زمانی که برای اولین بار هدفون های مغناطیسی Audeze’s Planar جدید را دیدیم، چشم ما به طراحی احمقانه ی آن افتاد. اما همه ی افرادی که به محصولات صوتی علاقه دارند و به آن احترام می گذارند به احتمال زیاد دوباره آن را امتحان می کنند تا مطمئن شوند که صدای آن درست به نظر می رسد. و زمانی که برای اولین بار به آن گوش می دهید، امیدوارکننده به نظر می رسد. Audeze مدتی است که در حال ساختن هدفون های مغناطیسی Planar میباشد، اما این اولین باری است که تکنولوژی خود را در درون یک هدست جای داده است ( و ادعا می کند که این اولین باری است که کسی این کار را انجام داده است). شما چرا باید به آن اهمیت دهید؟ بستگی دارد که از چه کسی این سوال پرسیده شود، برخی از افراد ادعا می کنند که هدایت کنندگان Planar جزو محصولات خوب و متوسط در بین هدایت کنندگان پویای معمولی محسوب می شوند،  و جزو موارد الکترواستاتیک گران قیمت می باشند. یک ویژگی غیرمنتظره این است که Audeze با Oculus کار می کند پس می توانند به خوبی با Rift نیز کار کنند، البته اگر شما به دنبال یک مجموعه ی اختصاصی برای هدست های واقعیت مجازی هستید، گزینه ی خوبی برای شما محسوب می شود.


اما اول از همه، به خود سخت افزار باز می گردیم. در تعریف، هدفون های مغناطیسی Planar نیاز به فضای بیشتری به منظور سازگاری با هدایت کننده ی مسطح 30mm دارند. به همین دلیل است که buds بزرگتر از بیشتر هدفون ها است. همچنین iSine ممکن است بلند باشد، اما به همان اندازه باریک است. و شبیه به یک پنکیک صوتی کوچک به نظر می رسد. قسمتی که به داخل گوش شما می رود یک bud معمولی است، و در مجموع این هدفون برای استفاده، به اندازه ی کافی سبک و راحت است. در غیر این صورت تا کنون با مشکلاتی روبرو می شده است. من و یکی از همکارانم در IFA چندین ثانیه با آن ها درگیر بودیم تا توانستیم آن ها را در جای مناسب خود تنظیم کنیم. اما زمانی که این کار را انجام دادید، بسیار راحت خواهد بود.


تجربه ی صوتی ناشی از آن امیدوارکننده بود. در چندین دقیقه ای که توانستیم با iSine وقت بگذرانیم، به Miles Davis و گیتار Daylight از Alison Krauss (البته موزیک دموی شرکت بود و انتخاب ما محسوب نمی شد) گوش دادیم. رشته های صدایی که می شنیدیم بسیار واضح بود و از یک صدای تصنعی جالب برخوردار بود که تا به حال آن را از هیچ یک از هدایت کنندگان صوتی دیگر نشنیده بودیم. به طور کلی، تن صدای باس بسیار ملایم بود، و ما فرصت گوش دادن به یک موزیک پرهیجان تر به وسیله ی این هدفون را نداشتیم، پس برای شنیدن آن صبر می کنیم.


Audeze در دو نسخه هز iSine به خریداران تحویل داده می شود، تفاوت، در مقاومت ظاهری آن ها است که به اولویت های فردی باز می گردد. همچنین گزینه ای به منظور انتخاب بین یک اتصال دهنده ی 3.5mm و یک آداپتور نوری وجود دارد، چیزی که استفاده از آن معمول تر خواهد شد. و حالا نسبتا با قطعیت می توانیم بگوییم که آیفون جک هدفون خود را حذف کرده است. شاید جالب تر این باشد که Audeze همچنین دارای یک جفت دمو می باشد که مستفیما به Oculus Rift متصل می شود. این شرکت باید به طراحی یک اتصال دهنده ی اختصاصی میپرداخت که می توانست با تکنولوژی سفارشی Oculus کار کند، اما شما قادر خواهید بود تا یک آداپتور تهیه کنید که با تمام مجموعه هایی که ممکن است خریداری کنید، کار کند، بنابراین اگر شما صاحب یک Rift باشید، از کاربرد بسیار بالایی برای شما برخوردار است.


اگر در مورد iSine کنجکاو هستید، باید چندین ماه صبر کنید تا تحویل آن آغاز شود، اما با پرداخت 399 دلار می توانید به پیش سفارش یک جفت از آن، همین حالا بپردازید.


ما در تمام طول هفته از برلین در آلمان و از نمایشگاه IFA 2016 با شما همراه خواهیم بود. به اینجا سر بزنید تا از اخبار مربوط به این نمایشگاه آگاه شوید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در وب سایت Best Buy به حراج گذاشته شد، و بلافاصله به فروش رفت