تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

چه کسی فکر می کرد که BMW ، برند " فراترین ماشین رانندگی" یک روز، تکنولوژی ماشین های خودکار را به عنوان برترین نوع تکنولوژی در بین ماشین های برقی در نظر بگیرد؟
BMW در رویارویی با رقابت فزاینده ی بازار تجملاتی EV با حضور پورشه، Audi و Tesla ، به جای تمرکز بیشتر بر روی خودروهای برقی سبک وزن، در عوض تصمیم گرفته است تا به تغییر جهت i brand خود به منظور تمرکز بیشتر بر روی تکنولوژی ماشین های خودکار بپردازد.

طبق گزارشات ارائه شده توسط Automotive News ، عضو هیئت مدیره ی BMW ، کلاوس فروهلیچ ، اعلام کرد که BMW i در ماه آپریل به عنوان پروژه ی i Next دوباره راه اندازی خواهد شد، که قسمتی از آن به تولید ماشین های خودکار اختصاص داده شده است.

این تغییر بدین معنی نیست که BMW کاملا EV را کنار گذاشته است. جزئیات محصول پروژه ی جدید i Next در اواسط ماه می توسط رئیس هیئت مدیره ی این کمپانی، هارالد کروگر اعلام شد. این ماشین، iNext نام دارد، که یک ماشین تمام اتوماتیک برقی است که در سال 2021 مشغول به کار خواهد شد. بر اساس گفته های فروهلیچ ، با وجود ماشین های خودکار، BMW  می تواند با Uber و Lyft رقابت کند.
او همچنین معتقد است که پیاده سازی پروژه ی ماشین های خودکار در مقیاس بزرگ در چین آغاز خواهد شد، که به عنوان بزرگترین بازار ماشین در دنیا محسوب می شود. " چین در اجرایی کردن تکنولوژی ها و به کار بردن آن ها بسیار سریع عمل می کند. در سال گذشته، ماشین های برقی بیشتری در چین، در مقایسه با سایر بازارهای جهانی در دنیا فروخته شدند."


اگر به این موضوع فکر می کنید که زمانی که ماشین ها به صورت خودکار شروع به رانندگی کنند، چه اتفاقی برای BMW به عنوان برترین برند ماشین رانندگی دنیا خواهد افتاد، نگران نباشید، اگرچه قرار است که ماشین ها از چندین سال آینده بدون راننده به رانندگی ادامه دهند، اما حذف کردن افراد از صندلی راننده، هیچ گاه به خاموش شدن صنعت برترین اتومبیل منجر نخواهد شد.

برچسب هاBMWi brandEV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نمایش زمان تغییر رنگ چراغ راهنمایی رانندگی در خودروهای BMW