کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

Baidu، غول جستجوی چینی، واحد کسب‌وکار مسئول برای تبلیغات موبایل و برنامه‌های کاربردی را جدا می‌کند، هدف آن هم تمرکز بیشتر بر فناوری هوش مصنوعی است.
به عنوان بخشی از این جداسازی، Baidu قسمت بزرگی از سهم خود در کسب‌وکار "Global DU" را به سرمایه‌گذاری که نامش فاش نشد، می‌فروشد. هدف از این فروش هم مستقل کردن Global DU است. زمانیکه این معامله تکمیل شود، برنامه‌ی زمان‌بندی برای آن سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ است – سهم Baidu از این تجارت حدود ۳۴ درصد کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، کسب‌وکار اشاره شده احتمالا یک دور تامین بودجه‌ی اضافی برای رشد خواهد داشت.
فرایند جداسازی واحدهای کسب‌وکار در بین شرکت‌های فناوری چینی بسیار معمول است. Baidu قبلا این کار را با کسب‌وکار خدمات مالی‌اش انجام داده بود. Herman Yu، مدیرعامل Baidu گفت: این جداسازی به Global DU "استقلال و مهارت در عملیات می‌دهد."
این تصمیم اجازه می‌دهد Baidu تمرکز بیشتری بر روی هوش مصنوعی داشته باشد. این شرکت اعلام کرد قصد تنظیم کردن واحد کسب‌وکار جهانی جدیدی در زمینه‌ی خدمات هوش مصنوعی‌اش، شامل موتور توصیه ‌دهنده‌ی Popln، اپلیکیشن صفحه کلید Simeji، و دیگر خدمات در ایالات متحده‌ی آمریکا و آسیای جنوب شرقی را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه