سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۱ تير

کمپانی Bethesda، توسعه دهنده ی سری بازی های شوتر DOOM، تمامی نسخه های تکمیلی این بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. این تصمیم در پی سالروز انتشار این سری از بازی ها اتخاذ شده است. همچنین تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری در سطح جدید این سری از بازی ارائه گردیده است.
تغییرات اعمال شده بر روی سری جدید این بازی با استفاده از نظرات کاربران و تجربیات توسعه دهندگان صورت گرفته است.  علاوه بر این، به روزرسانی ارائه شده باعث اضافه کردن سیستم اصلاح پیشرفت و جایگزینی سیستم Runes به جای سیستم Hack Module در بازی خواهد شد.
البته گفتنی است نسخه ی اصلی این بازی برای کنسول ها کاهش قیمت چشمگیری داشته است و با درصد تخفیف قابل توجهی به کاربران ارائه خواهد شد. به گفته ی توسعه دهندگان، خبر خوب دیگر برای علاقه مندان این بازی این است که آنها می توانند قبل از خرید نسخه ی اصلی بازی، چند روز آن را به صورت رایگان بازی کنند تا در صورت رضایت نسخه ی کامل را خریداری کنند. این نسخه روز گذشته برای کاربران Xbox One ارائه شد اما کاربران PS4 از ساعت 19 تاریخ 27 جولای به نسخه ی جدید دسترسی خواهند داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه