گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

BitTorrent، شبکه‌ی به اشتراک‌گذاری فایل برای دانلود هر نوع سرگرمی، آگوست سال قبل به مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار توسط شرکت ارز رمزنگاری Torn خریداری شد. حالا، ما شاهد تحول اساسی دیگری برای آن هستیم. BitTorrent توکن رمزنگاری‌اش را معرفی کرد که کاربران قادر به خرید، فروش، یا معامله‌ی آن برای به دست آوردن زمان‌های دانلود سریع‌تر هستند.
این گامی بزرگ در پیوند دادن پروتکل‌های به اشتراک‌گذاری فایل‌های P2P با یک ارز رمزنگاری غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین است. توکن BitTorrent اولین بخش از دیدگاه بنیان‌گذار Torn ، آقای Justin Sun برای یک اینترنت غیر متمرکز است. هدف Torn از خرید BitTorrent دسترسی به مشتریان این شبکه بود، افرادی که می‌توانستند پذیرش بازار بزرگی از ارز رمزنگاری را ممکن سازند.
فناوری‌های به اشتراک‌گذاری فایل همچون BitTorrent بر قدرت محاسباتی صدها میلیون رایانه در اینترنت متکی هستند. این توکن جدید کاربران را به جمع‌آوری کارمزدهای کوچکی در صورت اجازه‌ی استفاده از رایانه‌شان قادر می‌سازد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند برای دست یافتن به دانلودهای سریع‌تر بر روی شبکه‌ی BitTorrent این توکن‌ها را ارسال کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه