نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

کمتر  از یک هفته با عرضه‌ی محصول جدید Galaxy S8 به انضمام ویژگی‌های سخت‌افزاری منحصر به‌ فردش فاصله داریم. این کمپانی همچنین در پی معرفی برخی از ترفندهای نرم‌افزاری جدید می‌باشد که با همکاری Bixby AI، دستیار صوتی ارائه شده است.
Samsung امروز به طور رسمی از این دستیار صوتی پرده‌برداری نمود. این شرکت در یک نشریه‌ی مطبوعاتی به بیان چیستی Bixby AI و مقایسه‌ی آن با دیگر دستیاران صوتی از قبیل Google Assistant و Siri پرداخته و عنوان نموده است که این فناوری جدید تفاوتی بنیادی با دیگر دستیاران و عاملان صوتی موجود در بازار دارد.
طبق گفته‌های این کمپانی Bixby از سه جهت دارای تفاوت است که نخستین آن کامل بودنش می‌باشد. Samsung می‌گوید که برخلاف سایر دستیاران صوتی Bixby وقوف کاملی بر روی اپلیکیشن‌های تحت پوشش خود دارد.
تفاوت دیگری که Bixby را منحصربه‌فرد ساخته آگاهی‌اش نسبت به محتوای موضوع است. با فعال ساختن این دستیار صوتی درون اپلیکیشن مورد نظر می‌بینیم که درک کاملی نسبت به نرم‌افزار کنونی و محتوای آن می‌یابد و کاربر را قادر می‌سازد که با سهولت هر چه بیشتری به روند کاری‌اش ادامه دهد.
Samsung همچنین بیان داشته است که Bixby بر اساس اطلاعات موجودش توانایی درک دستورات ناقص کاربر را دارد. این دستیار صوتی که از زبان طبیعی برای تعامل استفاده می‌کند تنها در صورتی نیاز به اطلاعات بیشتری می‌یابد که فهم درخواست کاربر سخت و امکان‌ناپذیر باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه