اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

مجموعه ی اپلیکیشن ها بیشتر از این در انحصار BB10 و Priv قرار ندارد.
حتی اگر Kim K در نهایت BlackBerry را کنار بگذارد، همچنان می تواند بخشی از تجربه ی BB را به وسیله ی یک تلفن اندروید، دوباره تکرار کند. سازنده ی تلفن کانادایی به عرضه ی Hub + Suite برای اپلیکیشن ها در Google   Play و برای دستگاه هایی پرداخته است که سیستم عامل Android Masrhmallow در آن ها استفاده می شود. BB’s Hub به نشان دادن تمام ایمیل ها و اطلاعیه های رسانه های اجتماعی شما در یک رابط کاربری می پردازد، در حالی که Suite در مجموع، به همراه اپلیکیشن تقویم و یک مدیریت کننده ی رمزعبور عرضه می شود. همانطور که این شرکت در پست خود اعلام کرده است ، زمانی ما Hub را به عنوان نزدیکترین چیز به یک اینباکس جهانی توصیف می کردیم، Hob + قرار بود منحصرا به BlackBerry 10 و تلفن های اندروید BB priv تعلق داشته باشد، اما فروش آهسته ی شرکت، مانعی برای این نرم افزار به منظور دستیابی به کاربران تا جای ممکن بود.
با عرضه ی suite برای تمامی دستگاه های Android Marshmallow ، حالا از کاربران فعال بیشتری برخوردار است. اگرچه، موفقیت آن بستگی به این مسئله دارد که چند نفر از افراد برای دریافت اشتراک ماهیانه به آن بها می دهند. تنها برای 30 روز اول رایگان است، پس از آن شما باید 99 سنت در ماه پرداخت کرده و یا موافقت کنید که suite را به همراه تبلیغات استفاده میکنید. نسخه ای که بر پایه ی دریافت اشتراک تنظیم شده است، همچنین باعث می شود تا شما به Contacts, Tasks, Device Search, Notes و Launch apps شرکت نیز دسترسی داشته باشید. اگر یک کیبورد مجازی BB می خواهید، شانسی برای شما باقی نمانده است.
در نظر داشته باشید که برخی از تلفن های Marshmallow ممکن است قادر نباشند تا هنوز suite را اجرا کنند. اگرچه، این شرکت به اضافه کردن مدل های بیشتر و بیشتر به لیست قابلیت های سازگاری خود در هر روز می پردازد. پس شما میتوانید دوباره آن را امتحان کنید. این مسئله تنها در صورتی که شما یک تبلت Hub + داشته باشید، بر روی تلفن شما کار خواهد کرد. همچنین، BlackBerry برنامه های بزرگی برای suite درنظر دارد و هدف آن ، موجود ساختن آن برای Android Lollipop و دستگاه های iOS در آینده است.
BlackBerry به محور اصلی نرم افزارها به همراه اپلیکیشن Hub + Android App تبدیل شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

WhatsApp از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کرد