موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

امروز دعوت‌نامه‌ی رسمی برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید KEY2 با دوربین دوگانه، در توئیتر منتشر شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در این دعوت‌نامه، رویداد در نیویورک برگزار خواهد شد. گوشی هوشمند BlackBerry KEY2، دارای صفحه‌ی لمسی و صفحه‌کلید QWERTY می‌باشد.
پیش‌ از این BlackBerry KEY2 تنها در حد یک شایعه بود اما پس‌ از آن که کد این گوشی هوشمند در مرکز صدور گواهینامه‌ی چین برای تجهیزات ارتباطات راه دور Athena به ثبت رسید، شایعه‌ی رنگ واقعیت گرفت. با توجه به اطلاعات منتشر شده‌ی این محصول شباهت زیادی به BlackBerry KEY1 خواهد داشت.  این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش لمسی ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.
BlackBerry KEY2 بر روی پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 660 فعال خواهد بود، رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی دائمی ۶۴ گیگابایت و قابلیت اضافه شدن حافظه‌ی جانبی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. از دیگر ویژگی‌های ارتباطی BlackBerry KEY2 باید به ماژول NFC و درگاه USB Type-C اشاره کرد.
باتری انتخاب‌ شده برای این محصول، ۳۳۶۰ میلی‌آمپر ساعت است. دوربین اصلی دارای دو ماژول ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی دارای ۸ مگاپیکسلی است. علاوه بر این BlackBerry KEY2 بر روی سیستم‌عامل Android 8.0 Oreo اجرا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه