سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

در صفحات فضای مجازی، در حاشیه ی معرفی جایزه ی طراحی های برتر تکنولوژی تحت عنوان iF World Design Award، اخباری نیز در مورد محصول جدید کمپانی تولید کننده ی چینی لنوو، به گوش می رسد. گویا این کمپانی به تازگی در سنگاپور، نوت بوک جدید Blade را توسط گروه Lenovo Group Limited توسعه داده است.
Blade با ایده از نسل جدید نوت بوک های موجود در بازار، به عنوان جانشین جدیدی در این عرصه محسوب خواهد شد. در اصل Lenovo با ایجاد یک موقعیت ترکیبی در محصول جدید خود، ابزار جدیدی را برای ورود به دنیای جدید تکنولوژی آماده کرده است. صفحه کلید این سیستم مبتنی بر Windows می باشد.
قسمتی از ابزار می تواند به عنوان پایه برای دستگاه تبدیل شود. پوشش جلد در این نوت بوک به کاربر اجازه می دهد تا آن را در حالت های مختلفی قرار دهد و از طرف دیگر وجود مگنت سبب خواهد شد تا صفحه کلید به دستگاه متصل گردد.
یکی دیگر از ویژگی های Lenovo Blade پشتیبانی از ارتباط بی سیم سیگنال های چندرسانه ای  Miracast می باشد که به راحتی توسط آن می توان ویدئو ها را بر روی صفحه نمایش های بزرگ به اجرا در آورد. قیمت این محصول و زمان عرضه ی رسمی آن هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه