پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

همچنین با QuietControl 30 و هدفون های تو گوشی جدید SoundSport آشنا شوید.
از زمانی که اولین هدفون هایQuietComfort  در سال 2000 به بازار آمدند، Bose به معرفی تکنولوژی از بین برنده ی نویز به مشتریان خود پرداخت. این ویژگی در کنار کیفیت بالای صدا توانست QuietComfort را به بهترین فروشنده در بازار تبدیل کند. اما Bose می دانست که باید به تکامل تدریجی خود ادامه دهد و چه راهی بهتر از اینکه آخرین هدفون های تولید شده ی خود را به حالت بی سیم درآورد. هدفون های QuietComfort 35 از طراحی هوشمندانه ای برخوردار هستند ، این مدل جدید تقریبا به مدل قبلی (QC25) شباهت دارد، از ظاهر اسپرت و شیکی برخوردار است و شما می توانید از بین دو رنگ مشکی یا نقره ای از میان آن ها دست به انتخاب بزنید.


در طول ساخت نسخه ی آزمایشی، مهندسین Bose بر روی این مسئله تاکید داشتند که هدف اصلی این است که کیفیت صدا را به دلیل اضافه کردن قابلیت عملکرد بدون سیم ، فراموش نکنند. و ما با خوشحالی اعلام می کنیم که آن ها در این امر موفق بوده اند، البته، تنظیمات کنترلی آن نیز می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد، مخصوصا زمانی که به صداهای شبیه سازی شده ی مترو و آهنگ هایی که از درون یک ساختمان در نیویورک به گوش می رسند، از طریق این هدفون، گوش دهید. بنابراین نیاز به زحمت زیادی برای پی بردن به قابلیتهای QuietComfort 35 ندارید. Bose اعلام کرده است که پیشرفت های بسیاری بر روی کیفیت صدا در طول " شب و روز" انجام شده است، و طراحی آن بدین منظور صورت گرفته است تا شما اطمینان حاصل کنید که صدای موزیک چه در زمانی که با صدای کم، متوسط یا بلند به آن گوش می دهید برای شما بسیار واضح باشد.


با وجود ترکیبی از میکروفون های داخلی و چیپ دیجیتالی که در این هدفون ها قرار گرفته است، این دستگاه قادر است تا به حس کردن صداهای موجود در اطراف شما بپردازد و از وارد شدن آن جلوگیری کند. همچنین، Bose ادعا می کند که QuietComfort 35 مجهز به بلوتوث، از 20 ساعت عمر مفید باتری و یا حتی 40 ساعت، در صورتی که شما از کابل 3.5 میلیمتری آن استفاده کنید، برخوردار است. اگر در هر زمانی باتری هدفون شما تمام شد، می توانید به استفاده کردن از آن ادامه دهید، تنها چیزی که در این زمان از دست می دهید، قابلیت از بین بردن نویزها می باشد. در نهایت، تمام نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، در یک بسته بندی وسوسه انگیز جای گرفته اند.


QuietComfort 35 با قیمت 349 دلار به فروش می رسند و با قیمت 290 پوند در بازار انگلیس، از اواسط جون موجود می باشند.
اگر افرادی هستید که بیشتر به هدفون های تو گوشی (مانند هدفون آیفون) علاقه دارید، Bose باز هم برای شما محصولی درنظر گرفته است. این شرکت به معرفی QuietControl 30 پرداخته است، هدفونهای تو گوشی بدون سیم که تا 10 ساعت قادر هستند صدای بدون نویز را برای شما به همراه بیاورند. مهمتر از همه، ویژگی دیگری که Bose آن را " مسدود کردن صدای قابل کنترل" می نامد، به شما اجازه خواهد دارد تا به تنظیم درجه ی مسدود کردن نویز به کمک اپلیکیشن این شرکت و یا بهتر از آن به کمک کنترل از راه دور بپردزاید. متاسفانه، QuietControl 30 تا تاریخ سپتامبر و با قیمت 299 دلار یا 230 پوند، موجود نمی باشد.


در نهایت، Bose به معرفی تو گوشی های جدید بی سیم  SoundSportخود پرداخته است.                                  همانند QuietComfort 35 ، این محصول امروز در بازار با قیمت 149 دلار و در بازار انگلیس با کمی تاخیر در این ماه با قیمت 140 پوند موجود خواهد بود. یک مدل 199 دلاری یا 170 پوندی که از مانیتور ضربان قلب ( که در تصویر بالا به رنگ قرمز می باشد) برخوردار خواهد بود نیز در دست تولید است، اما به همین زودی ها به مرحله ی فروش نخواهد رسید. از مزایای مدل گران قیمت تر آن، این است که این مدل قادر است تا به فرستادن داده ها به اپلیکیشن های تناسب اندام مانند RunKeeper بپردازد. مخصوصا در صورتی که شما به دنبال کردن جلسات ورزشی خود به طور منظم علاقه داشته باشید.





برچسب هاQuietComfortBose
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آپدیت جدید ویندوز 10