کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ آذر

Broadcom همچنان برای خرید Qualcomm با پیشنهاد 130 میلیارد دلاری تلاش می‌کند. روز دوشنبه این شرکت طراحی نیمه رسانا در حوزه‌ی ارتباطات بی‌سیم و باند وسیع پیشنهاد ارائه‌ی یک فهرست از 11 مدیر مستقل را برای جایگزینی با هیئت‌مدیره‌ی فعلی Qualcomm اعلام کرد و در حال تنظیم مرحله‌ای از جنگ Proxy برای کنترل بر این غول جهانی تراشه است.
ماه گذشته Broadcom تلاش کرده بود Qualcomm را در قراردادی بزرگ خریداری کند اما این معامله به سرعت و با تصمیم متفق‌القولی از جانب هیئت مدیره‌ی Qualcomm رد شد. Qualcomm می‌گوید که این معامله، شرکت و چشم انداز آینده‌ی آن را کم ارزش می‌کند. همچنین Qualcomm اعلام کرد که این معامله می‌تواند "عدم اطمینان قانونی قابل توجهی" را به بار آورد که منجر به بحث‌های پیچیده، مسیر طولانی رفع نیازهای قانونی و حفظ ارزش آن شود.
با این حال، Hock Tan، مدیراجرایی Broadcom گفت که سهام‌داران Qualcomm به Broadcom نزدیک شده‌اند و علاقمند به تلاش‌ها برای این خرید هستند. بنابراین Broadcom تلاش می‌کند Qualcomm را به میز مذاکره بکشاند و برای انجام این کار از وارد کردن مستقیم سهامداران و پیشنهاد هیئت‌مدیره‌ای که این معامله را حمایت کنند، استفاده می‌کند.
در بیانیه‌ای منتشر شده، Broadcom خاطر نشان ساخت که از تصمیم گرفته شده توسط 11 مدیر جدید برای افزایش اندازه‌ی هیئت‌مدیره‌ی Qualcomm حمایت می‌کند. در عین حال، به نظر می‌رسد Qualcomm به شدت مخالف تغییر زیاد در هیئت‌مدیره‌ی پیشنهادی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه