کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

BroadcomBroadcom Ltd روز جمعه گفت معامله‌ی خرید سازنده‌ی اجزا شبکه، Brocade Communications Systems به این شرکت سهم بیشتری از بازار محصولات مرکز داده را می‌دهد. Broadcom که با خرید Brocade در نوامبر سال گذشته موافقت کرده بود، اوایل این ماه پیشنهاد 103 میلیارد دلاری خرید Qualcomm را داد که این پیشنهاد رد شد. هر چند دو شرکت Broadcom و Brocade در ابتدا برای عقد معامله توافق کرده بودند اما در ماه اکتبر هر دوی آن‌ها از پیشنهاد خود برگشتند و لغو پیوستن داوطلبانه به یکدیگر را به اطلاع کمیته‌ی سرمایه گذاری خارجی ایالات متحده (CFIUS) رساندند. هدف آن‌ها از این کار بررسی و بحث بیشتر درباره‌ی خرید پیشنهادی بود. خیلی زود پس از آن، Hock Tan، رییس هیا‌ت‌ مدیره‌ی Broadcom با دونالد ترامپ ملاقات کرد و گفت که این سازنده‌ی تراشه قصد تغییر مکان از سنگاپور به ایالات متحده را دارد.
Broadcom مستقر در سنگاپور، Avage Technologies سابق، در تلاش برای تبدیل شدن به تامین‌کننده‌ی اصلی تراشه است. این شرکت به خاطر تراشه‌های ارتباطی‌اش که طیف گسترده‌ای از محصولات از موبایل تا سرورها از آن استفاده می‌کنند، شناخته شده است. Brocade مستقر در کالیفرنیا هم سوئیچ‌های شبکه‌سازی، نرم‌افزارها و محصولات ذخیره‌سازی را می‌سازد.
با این معامله، Broadcom سهم بیشتری از بازار محصولات مرکز اطلاعات را خواهد گرفت آن هم با استفاده از سوئیچ‌های شبکه‌ی فیبری Brocade که سرعت انتقال داده بین سرورها و دیوایس‌های ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه