تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

Chrysler Portal یک مینی ون برقی خانوادگی است که برای حمل و نقل راحت 6 نفر سرنشین طراحی شده است. این خودرو مجهز یه سیستم اتوپایلوت پیشرفته و طراحی نسل آینده خوردوهای برقی می باشد.
مجله The Verge گزارش داد، Chrysler Portal امروز 3 ژانویه در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد. بر اساس توضیحات طراحان این وسیله، فضای داخلی این اتومبیل 5 مترمکعب می باشد. سازندگان در این ماشین را به درب آسانسور تشبیه کرده اند. Chrysler Portal می تواند در حالت کاملا مستقل عمل کند. این خودرو مجهز به حسگر التراسونیک ویژه، دوربین های دیجیتال و رادار برای اسکن محیط است. با این حال طراحی فرمان و پدال در این اتومبیل باقی مانده است تا راننده در صورت تمایل خودش رانندگی کند. سیستم اسکن چهره در این ماشین می تواند راننده و مسافران را شناسایی کند. همچنین سیستم تشخیص صدا می تواند بر اساس صدای صاحبان خودرو درب خودرو یا قسمت بار را به صورت خودکار باز و یا بسته کند.
بر اساس اعلام ویژگی های این اتومبیل، ظرفیت باتری به کار برده شده در آن 100 کیلووات ساعت است که اجازه می دهد تا مسیری 400 کیلومتری پیموده شود. باتری مجهر به سیستم شارژ سریع است. جالب است بدانید تنها با 20 دقیقه شارژ خودرو می تواند 250 کیلومتر حرکت کند. البته این تنها یک طرح است و مشخص نیست که  Chrysler چه زمانی ایده خود را عملی کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه