تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر

GM سر قولش بود و Apple carplay  و android auto  را در بهار 2016 به chevorlet اش اضافخ خواهد کرد . chevy مجهز به سیستم 7 اینچی mylink است که قادر خواهد بود به محض اینکه مشتریان وسیله شان را دریافت کردند از android auto استفاده کند . اما مشتریانی که یک مدل chevorlet  2016 با سیستم 8 اینچی mylink بخرند باید تا مارس 2016 صبر کنند تا به روز رسانی android auto را دریافت کنند . این برند تساوی طلب ، android auto 14 وسیله ی نقلیه ی دیگر را در رنج خود خواهد داشت ، از جرقه ی مختصر تا 650 اسب بخار ماشین نیرومند ایتالیایی corvette z06 .
این به روز رسانی فوری نخواهد بود، دارندگان باید با فروشنده شان دیداری داشته باشند تا به روز رسانی نرم افزار را بگیرند قبل از اینکه از android auto استفاده کنند . آلن بیتلی ، رئیس کل GM north america and global chevorlet میگوید : " ما در حال کار کردن با فروشنده هایمان هستیم تا این به روز رسانی را با بیشترین سرعت و سادگی ممکن ارائه دهیم تا مشکل و ناراحتی برای خریداران پیش نیاید ."  با این حال اگر زمانی از اندروید به آی فون تغییر مسیر دادید قادر خواهید بود هر سیستم عاملی را به سادگی به کار ببرید . به سادگی هر مدلی از گوشی را به درگاه usb ماشین وصل کنید  و هم carplay  و هم android auto به صورت خودکار راه اندازی میشوند .
اگر فکر میکنید که آیا گوشیتان با ماشینتان سازگار است یا نه ، android auto نیاز به سیستم عامل لالیتاپ 5.0 یا بالاتر دارد ، در حالیکه carplay نیاز به آی فون 5 یا بالاتر دارد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مصرف ترافیک در iOS؛ مقصر Wi-Fi Assist نیست، تنظیمات خود را چک کنید