تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

گوگل به ایجاد تغییر در پشتیبانی های آزمایشی پرداخته است که به مرورگر شما اجازه می دهد با خانه ی هوشمند و یا مانیتور سلامتی شما جفت شود.
اکنون لازم نیست که به آن نگاه کنید، اما مرورگر وب شما قرار است تا نسبت به دستگاه های اطراف شما آگاهی پیدا کند. پس از چندین ماه آزمایش، گوگل بر روی پشتیبانی های آزمایشی گسترده تر در کروم و کروم OS برای بلوتوث وب تغییراتی را ایجاد کرده است، که به وب سایت ها اجازه می دهد تا با نزدیکترین دستگاه های بلوتوث شما ارتباط برقرار کنند. شما می توانید از یک رابط کاربری وب به منظور کنترل دستگاه های هوشمند در خانه ی خود استفاده کنید، به عنوان مثال، می توانید مستقیما داده ها را از روی مانیتور پردازشگر ضربان قلب خود به یک مربی تناسب اندام بفرستید.
در حال حاضر، امتحان کردن یک وب بلوتوث نیاز دارد تا ستاره ها به صورت هم تراز در کنار یکدیگر قرار بگیرند. شما نیاز به یک نسخه ی از پیش عرضه شده ی کروم 53 دارید، و طبیعتا می خواهید که به پیدا کردن (یا ایجاد) وب سایتی بپردازید که از این تکنولوژی در وهله ی اول استفاده می کند. مدت کمی طول می کشد تا قبل از اینکه این کد به صورت گسترده مورد استفاده قرار بگیرد، همچنین اضافه می کنیم که گوگل انتظار ندارد که نمونه های آزمایشی وب سایت تا ماه ژانویه بسته شوند. همه ی این ها، به آینده ای اشاره می کند که شما لازم نیست همیشه در آن بر روی اپلیکیشن های اصلی به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های بلوتوث دار، تکیه کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کروم میخواهد آخرین فلش پلیر خود را تا پایان پاییز راه اندازی کند