سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

شرکت Google هفته‌ی گذشته مدل جدید Chromcast را با نام Chromecast Ultra معرفی کرد. دستگاهی که برای استریم فیلم‌های HDR و 4K  در نمایشگرهای 4K ساخته شده است.  مدل Ultra با قیمتی دو برابر مدل‌های پیشین به بازار عرضه شد و در ایالات متحده ۶۹ دلار قیمت داشت.
طراحی مدل Ultra بسیار شبیه به مدل Chromecast استاندارد است. روی آن می‌توانید لوگوی Google را نیز ببینید. چنانچه این دانگل را ببینید متوجه خواهید شد در این دستگاه، دیگر خبری از لوگوی Chrome نیست. در این Chromecast جدید به جای لوگوی Chrome، شاهد حرف G هستیم که طبیعتاً به نام Google اشاره دارد.
در مقابل این سوال که آیا Chromecast Ultra بهتر از دستگاه Chromecast قبلی است باید گفت، این دستگاه سریع‌تر از همه‌ی مدل‌‌های قبلی کار می‌کند و با آن ۱٫۸ برابر سریع‌تر از مدل‌های استاندارد قبلی قادر به بارگذاری ویدیوها می‌باشید. این مساله هم به دلیل اتصالات Wi-Fi پیشرفته‌تر این مدل است. Google برای کسانی که اتصال Wi-Fiشان امکان پخش محتوای ۴K ندارد یک درگاه شبکه هم  تعبیه کرده است. البته بسیاری از فیلم‌ها فقط کمی واضح تر و روان‌تر از مدل قدیمی Chromecast پخش می‌شوند.
اما Google عرضه‌ی مدل سال گذشته را متوقف نخواهد کرد زیرا می داند که کیفیت 1080p برای بسیاری از افراد کافی است و مطمئناً قیمت ارزان‌‌تر مدل پیشین می تواند همچنان باعث فروش بیشتر Chromecastهای Google شود.

برچسب هاChromecastgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اگر در حین استفاده از اینترنت سرعت سیستم شما کم می شود از این افزونه استفاده کنید