کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

Cisco امروز اعلام داشت که استارتاپ Worklife را که یکی از شرکت‌کنندگان دوره‌ی زمستان ۲۰۱۵ شتاب‌دهندگی Y Combinator بوده است را به نرخ نامعلومی خریداری کرده است.
Worklife با ایده‌ی ارتقای کیفیت ملاقات‌های آنلاین، چیزی که Cisco سال‌ها بر روی آن کار می‌کرده است، شکل گرفت. Cisco سرویس WebEx را برای انجام ملاقات‌های آنلاین ارائه داده بود که در تلاش است با Cisco Spark بتواند آن را ارتقاء دهد. Cisco می‌خواهد تیم Worklife را با تیم‌کاری Spark خود ادقام کند و بتواند از ایده و فناوری آنان در جهت بهبود سرویس خود بهره ببرد.
ایده‌ی پشت استارتاپ Worklife آن است که تمرکز افراد را در قرار ملاقات‌ها از طریق ارائه‌ی پیش‌برنامه‌ افزایش دهد و یا حداقل این چیزی بوده که از سوی این برنامه ادعا شده است. همچنین یک ساعت بر روی صفحه‌ نمایش، میزان زمان باقی مانده از جلسه را به افراد نشان خواهد داد. قابلیت ضبط ملاقات و فرستادن آن برای اعضا نیز مهیا شده است.
ویژگی‌هایی که بیان شد خیلی غیر قابل پیش‌بینی نبوده‌اند اما این‌ها تلاش‌هایی بوده است تا قرار ملاقات‌ها را بتوان در دنیای امروز به نحو بهتری مدیریت کرد. همان‌کاری که سال‌ها Cisco با سرویس Spark در اندیشه‌ی آن بوده است. طبق اعلام Cisco، سرویس Worklife همچنان به ادامه‌ی ارائه‌ی سرویس خود به صورت مستقل ادامه خواهد داد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lexus IS که بطور کامل از تکه های مقوا ساخته شد