کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱ دي

همانطور که شبکه‌ها تحت فشار فزاینده‌ی حجم زیاد داده‌ها قرار دارند، سازندگان تجهیزات شبکه با چالش‌های زیادی برای افزایش سرعت انتقال اطلاعات به فاصله‌های دورتر مواجه هستند. Cisco به عنوان یکی از شرکت‌های برتر تجهیزات شبکه، می‌خواهد آماده‌ی پاسخگویی به این تقاضا باشد. امروز، این شرکت نقشه‌ی راه خود را منتشر کرد و اعلام کرد قصد خرید Luxtera را به قیمت ۶۶۰ میلیون دلار دارد.
Luxtera که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و بیش از ۱۳۰ میلیون دلار افزایش سرمایه داشت، راه حل فوتونیک را برای مشکل شبکه‌سازی داده به Cisco می‌دهد. Rob Salvagno، رئیس تیم سرمایه‌گذاری مخاطره‌ای و M&A شرکت Cisco گفت: Luxtera شرکتی است که می‌تواند به نوسازی تجهیزات شبکه‌سازی ما کمک کند.
فوتونیک از نور برای جابجایی میزان زیادی از داده‌ها در سرعت‌های بالاتر از طریق کابل فیبر نوری و در فاصله‌های طولانی استفاده می‌کند. Cisco این خرید را به عنوان راهی برای الزامات شبکه‌سازی مشتری در آینده در نظر دارد. Salvagno نوشت: ادغام قابلیت‌های Cisco و Luxtera در اپتیک‌های 1000GbE/4000GbE، فناوری‌های پردازش و سیلیکون، مشتریان را قادر به ساخت شبکه‌های بهینه برای عملکرد، قابلیت اطمینان، و با هزینه‌ی مناسب می‌کند.
در حالیکه Cisco سهمش از قابلیت‌های نرم‌افزاری با کیفیت را در سال‌های اخیر به دست آورده، از جمله خرید AppDyanmics با قیمت ۳.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ و Jasper Technologies با ۱.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶. در همین سال، طراح تراشه‌ی Leada Semiconductor را نیز به قیمت ۳۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه