سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ فروردين

بازی Clash Royale به عنوان بهترین eSports سال 2017 انتخاب شده است. تیم توسعه ی این بازی موفق به دریافت جایزه ی AMD Esports Audience Award شده است. Clash Royale یک بازی ویدئویی است که توسط سوپرسل در سال ۲۰۱۶ و برای دو پلتفرم Android و iOS منتشر شده است. در این بازی دوست داشتنی که همچون  Clash of clans طرفداران بسیاری دارد، ترکیب خوب و استراتژی حرف اول را می‌زند. شما در هر نبرد  با حریفانی روبرو خواهید شد که یکی پس از دیگری سخت‌تر و قوی تر هستند و باید با هوش استراتژیتان آنها را شکست دهید تا پاداش دریافت نمایید.
بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) بهترین بازی سبک الکترونیک اسپورت، به بازی Clash Royale تعلق گرفته است. این جایزه در حالی به این بازی تعلق گرفته است که در این سبک رقبای قدرتمندی همچون: Counter-strike: Global Offensive, Dota 2, League of Legends, Overwatch و Street Fighter 5در میان نامزد های دریافت جایزه بهترین بازی قرار داشتند.
علاوه بر بازی Clash Royale، بازی  Uncharted 4: A Thief’s End, Overwatch به عنوان بهترین بازی کامپیوتری انتخاب شد. توسعه دهندگان این بازی ها به ترتیب استودیو های Electronic Arts  Battlefield 1 ،Titanfall 2  و  Rocket League می باشند. بیشترین تعداد جایزه را برنامه نویسان کمپانی Inside به خود اختصاص دادند. BAFTA هر ساله با برگزاری مراسمی به بهترین کارگردانان، نویسندگان و عوامل ساخت بازی های رایانه ای جوایزی را اهدا می کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه