نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

Cyanogen ماه سختی را سپری کرده است. این استارتاپ که آرزوهای بزرگی در سر خود می‌پرورانده تا نسخه‌ی بهتری از Android را ارائه دهد، حالا می‌خواهد نیروهای خود را تعدیل و مدیرعامل را برکنار کند. این شرکت اعلام کرده است که تا تاریخ ۳۱ دسامبر تمامی سرویس‌ها و نسخه‌های آزمایشی برنامه‌ را از دسترس خارج خواهد کرد.
این تغییرات به معنای آن است که دارندگان دستگاه‌هایی که دارای Cyanogen OS، همچون OnePlus One هستند، بایستی به CyanogenMod ROM که نسخه‌ی غیر تجاری و توسط عموم افراد توسعه داده می‌شود، انتقال یابند.
این حرکت را می‌توان پایان راه بلند پروازانه‌ی Cyanogen دانست. در ابتدا قرار بود این شرکت به رقابت مستقیم با سیستم‌عامل Android بپردازد، اما با تغییرات صورت گرفته، مسیر جدید بیشتر باب میل OEMها خواهد بود. به عبارت دیگر این شرکت دیگر نمی‌خواهد Google را از بین ببرد، بلکه هدفش سازگاری و زندگی در دنیای آن است.
به کارگیری سیستم‌عامل Cyanogen نیز به سختی توسط تولیدکنندگان گوشی‌ها به کار گرفته می‌شد، چراکه استفاده از آن مستلزم عدم استفاده‌ی کامل از Android و Google Services و بهره‌گیری از سرویس‌های جایگزین Cyanogen بود. از بزرگ‌ترین شرکای Cyanogen می‌توان به تولیدکننده‌ی گوشی OnePlus اشاره کرد.

برچسب هاCyanogen
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تعداد کاربران Cyanogen از مجموع کاربران ویندوز فون و بلک بری هم بیشتر است