تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۷:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

A5D-M600 می تواند به گرفتن یک عکس تاثیرگذار با کیفیت 50 مگاپیکسل بپردازد.
در سال 2015، DJI بر روی سهام کوچکی از شرکت سوئدی Hasselblad سرمایه گذاری کرد، که نتیجه ی آن همکاری این دو شرکت برای ساخت یک پهپاد جدید و قدرتمند با قابلیت عکاسی بود. این شراکت باعث ایجاد  A5D-M600 شد که ویژگی های آن از بهترین تلاش های هر دو شرکت نشات می گیرد.
این پهپاد، پلتفرم DJI M600 را به عنوان یک پایه در نظر گرفته و از دوربین هوایی Hasselblad A5D استفاده می کند، یک دستگاه تاثیرگذار که می تواند برای خدمات تصویری عالی استفاده شود. این دستگاه در بسته بندی خود از یک لنز 50 میلی متری f/3.5 برخوردار است که می تواند امکان فوکوس کردن تا بی نهایت را فراهم کند و   این امکان را ایجاد می کند که در زمانی که شما در حال کنترل پهپاد در حال حرکت خود هستید، در حد نیاز فوکوس کنید، ساخت این نوع پهپاد برای پوشش دادن رویدادها یا هر استفاده ی دیگری که شما به آن نیاز دارید می تواند به گرفتن تصاویر از آسمان برای شما بپردازد.
همچنین Hasselblad اعلام کرده است که حسگرهای آن از اندازه ی دوبرابر حسگرهایی برخوردار است که در بهترین دوربین 35 میلی متری DSLR که هم اکنون نیز در بازار وجود دارد، استفاده شده است. اگر به دنبال همکاری بهترین های جهان هستید، پهپاد A5D-M600 ، احتمالا می تواند به عنوان بهترین انتخاب شما باشد.

برچسب هاA5D-M600drone
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تماشا کنید: عقاب در برابر پهباد!