گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

Zenefits یکی از شرکت‌های برتر فناوری مالی در حوزه‌ی بیمه است و سرویس نرم‌افزارهای مبتنی بر وب را به شرکت‌های بیمه جهت مدیریت منابع انسانی با تمرکز بر پوشش بیمه‌ی درمانی آن‌ها، ارائه‌ می‌کند. لازم به ذکر است، این شرکت به عنوان سریع‌ترین شرکتِ در حال رشد در حوزه‌ی را‌ه‌اندازی کسب و کارهای نوین و کوچک با مجوز فعالیت بیمه‌گری و همچنین مدیریت مزایای کارکنان شرکت‌ها، شناخته شده است.
این شرکت به تازگی اعلام کرد به دنبال مدیران ارشد جدید به منظور توسعه‌ی سرویس کارکنان خود می‌باشد که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها می‌تواند جایگزین David Sacks شود. از سویی، Sacks حدود ده ماه پیش پس از استعفای بنیان‌گذار شرکت Parker Conrad، به پست مدیر‌عاملی ارتقا یافته بود. با توجه به اطلاعات مذکور ، اگر شرکت Zenefits مدیرعامل جدید آورده باشد، Sacks شرکتی  که در گذشته به رفع مشکلات آن کمک کرده است را ترک نخواهد کرد. این در حالی است که یکی از سمت‌های احتمالی آتی برای وی، مدیر اجرایی است.
سخنگوی شرکت Zenefits در بیانیه‌ای اذعان داشت، David Sacks همچنان مدیرعامل شرکت Zenefits باقی مانده و همچنان به شرکت مذکور متعهد خواهد بود. هیئت‌مدیره به او ایمان داشته و به نوبه‌ی خود در حوزه‌ی  فعالیتش از وی قدردانی می‌کند. اما این سمتی نبود که Sacks انتظارش را داشت اما آن را بی‌درنگ به درخواست هیئت‌مدیره و برای رفع بحران آن زمان شرکت پذیرفت. حال بحران مذکور تمام شده  و David رهبری تعیین استعداد مدیر ارشد این شرکت را برای رسیدن به سطح بعدی ، به عهده گرفته است. او همیشه شرکت را در اولویت قرار می‌داد.
کمتر از یک سال است که Sacks مدیریت Zenefits را  پس از گزارش‌های متعدد در موردفروش بیمه‌ی بدون مجوز به شرکت‌ها توسط فروشندگان، به عهده گرفته است که پس از آن، ۱۷ درصد از نیروی کار اخراج شدند. در دوران مدیریت وی، این شرکت به دنبال ایجاد چهارچوب جدید بوده است.
این در حالی است که Sacks در نظر دارد به مدیر عاملی خود پایان داده و رئیس بخش محصول و استراتژی شرکت گردد.

برچسب هاZenefits
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی Huawei Fit