سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

Discord به دنبال ارائه‌ی مستقیم بازی‌ به کاربرانش است. این شرکت اعلام کرد در حال راه‌اندازی آزمایشی فروشگاهی برای ۵۰ هزار کاربر کانادایی است. این افراد به صورت تصادفی از بین مشترکین Nitro پلتفرم انتخاب می‌شوند. Discord خط تولیدی شامل Saints Row: The Third ،Metro: Last Light Redux ،Super Meat Boy ،Hollow Knight و Starbound را دارد.
پیشنهادات بازی Discord توسط کارمندان با هدف ایجاد حس و حال یک "کتابخانه‌ی محلی" با انتخاب دقیق و از پیش فکر شده است. علاوه بر این، این شرکت قصد معرفی عنوان "First on Discord"، بازی‌های غیر انحصاری برای پلتفرم ۹۰ روزه، همچنین ایجاد کتابخانه‌ای جهانی را دارد. این قابلیت به کاربران Discord اجازه‌ی بازیابی بازی‌ها از کامپیوترشان و راه‌اندازی مستقیم از Discord را می‌دهد، صرف نظر از اینکه به لانچر دیگری نیاز دارد یا نه.
Discord ممکن است هنوز آماده‌ی رقابت با بزرگانی چون Steam نباشد، اما Eros Resmini مدیرعامل آن به The Verge اعلام کرد فروشگاه Discord "بیشتر از طریق روابط دوستانه و همکاری با آنچه در حال حاضر در اکوسیستم آن موجود است" هدایت می‌شود. کاربران Discord قادر به بازی با دوستان خود که بازی‌های مشابهی دارند، بدون توجه به اینکه آن را از کجا خریداری کرده‌اند، هستند.
مشترکین Nitro، که با ۴.۹۹ دلار در ماه و ۴۹.۹۹ دلار در سال در دسترس است، به کتابخانه‌های متفاوت بازی‌های ایجاد شده توسط Discord دسترسی خواهند داشت. از طرفی، تمامی کاربران می‌توانند بازی‌ها را از این فروشگاه خریداری کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه