سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ مرداد

کمپانی دیزنی به منظور بررسی واکنش مخاطبانش به چیزی که بر روی پرده در سینما نمایش داده می‌شود، تکنولوژی جدیدی را توسعه داده است که هم اکنون در مراحل تست قرار گرفته است. با کمک این تکنولوژی می‌توان تعداد بازدید کنندگان سینما که در حال خنده و یا ناراحتی هستند را محاسبه کرد.
نماینده‌ی Disney در مصاحبه‌ای اعلام کرد که متخصصین این کمپانی هم اکنون به نتایج مثبتی در پروژه دست یافته‌اند. به گفته‌ی وی این شرکت به زودی فناوری تشخیص حالات چهره‌ی تماشاگرانش را اجرایی خواهد کرد. سیستم مجهز به چهار دوربین چرخشی می‌باشد که هر یک مجهز به حسگر تشخیص زاویه هستند.
این دستگاه با استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی به طور مستقل قادر به تشخیص حالات چهره در مخاطبان خواهد بود. هدف Disney از ایجاد این تکنولوژی جدید، به دست آوردن احساسات فردی قبل و بعد از نمایش فیلم برای مخاطبان است تا دریابد فیلم تولید شده تا چه میزان بر روی مخاطبانش تاثیر گذاشته و تا چه حد رضایت مخاطبان خود را جلب کرده است.
دیزنی اعلام کرده این پروژه به صورت آزمایشی در بیش از 150 سالن نمایش در آمریکا با نمایش انواع ژانرهای سینمایی در حال اجرا می‌باشد. در این آزمایش احساسات و واکنش‌های بیش از 16 میلیون مخاطب در دوربین‌های این برنامه ثبت خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه