سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

کمپانی فرانسوی مشهور frantsuznaya Dontnod اعلام کرد تاریخ عرضه‌ی بازی جدید اکشن Vampyr به تعویق افتاده است.  پیش از آن رونمایی بازی برای نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده بود، اما در حال حاضر مشخص شده که طرفداران این بازی باید برای خرید آن تا بهار سال 2018 صبر کنند.
به گفته‌ی توسعه دهندگان دلیل عقب افتادن تاریخ رونمایی، وجود بسیاری از مشکلات فنی و تکنیکی در بازی بوده است. البته آن ها به این نکته اشاره می‌کنند در حال حاضر این مشکلات به صورت کامل حذف شده اند اما سازندگان بازی تصمیم به افزایش کیفیت محصول خود دارند و در نهایت، شرکت تصمیم گرفت تا این رونمایی را به تعویق بیاندازد.
زمان اضافی به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بهار 2018 وقت بیشتری برای نهایی کردن تست های بازی و افزایش ویژگی های فنی بازی داشته باشند. در بازی، گیمر در نقش جاناتان رید، یک دکتر نظامی بازی خواهد کرد. او توسط خوناشام گزیده شده است.
تمامی اتفاقات در شهر لندن جریان دارد. در نهایت، شخصیت اصلی تبدیل به یک موجود اسطوره ای می شود و شروع به شکار مردم می کند. این یک بازی جهان باز است که در آن به کاربر هر فرصتی حتی کشتن افراد بی گناه داده می شود که البته دچار عواقبی خواهد شد و مجبور به پرداخت تاوان آن خواهید بود و در صورت ادامه دادن به کشتن افراد بی گناه لندن به بیابانی سوزان برای گیمر تبدیل خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه