کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ بهمن

Dropbox اعلام کرد تمایل به خرید استارتاپ HelloSign دارد، شرکتی که خدمات امضای الکترونیکی و گردش کار اسناد را ارائه می‌دهد. Dropbox برای این خرید مبلغ ۲۳۰ میلیون دلار می پردازد.
Quentin Clark از مسئولین Dropbox، خرید HelloSign را چیزی بیش از یک عملکرد امضای الکترونیکی تکمیلی به سرویس Dropbox می‌بیند. به عقیده‌ی وی، قابلیت‌های گردش کاری که HelloSign در سال ۲۰۱۷ اضافه کرد، در این خرید عامل اساسی بود.
Clark به TechCrunch گفت: "چیزی که در مورد HelloSing منحصر است این است که سرمایه‌گذاری که این شرکت در APIها و محصولات گردش کار کرده است، حقیقتا با اهداف بلند مدت ما هماهنگ است. این فقط برای انجام یک کار با Dropbox نیست، بلکه این خرید به ما کمک می‌کند دیدگاهی وسیع‌تر را دنبال کنیم." این دیدگاه شامل گسترش قابلیت‌های ذخیره‌سازی است که در کانون توجه سرویس Dropbox قرار دارد.
HellloSign همچنین می‌تواند در زمینه‌ی قابلیت Extension که Dropbox سال گذشته آن را اضافه کرد هم موثر باشد. HelloSign یکی از شرکت‌های درگیر در راه‌اندازی این قابلیت بود.
Alan Pelz-Sharpe، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی Deep Analysis که سال‌ها است این بازار را دنبال می‌کند، می گوید حقیقت این است که شریک Extension احتمالا اجازه‌ی ادغامی بسیار سریع‌تر از آنچه در حالت معمولی در خریدهایی این چنینی روی می‌دهد، را ممکن می‌کند. پردازش اسناد ساده که مربوط به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط هستند، هنوز به صورت دستی انجام می‌شوند. این حقیقت که HelloSign راه‌حل‌هایی برای مواردی همچون املاک، بیمه، مشتری/کارمند، به اضافه‌ی افزونه‌ای موجود به Dropbox دارد به این معنا است که می‌تواند برای رشد درآمد Dropbox ابزار قدرتمندی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه