نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

آن ها می خواهند در مورد اجازه هایی که نیاز دارند، واضح تر عمل کنند، و قول کنترل های امنیتی شدیدتری را در آینده داده اند.
Dropbox پیش از این سبب ایجاد تعجب بسیاری در مورد درخواست خود برای دسترسی عمیق تر به کامپیوتر افراد شده است، و یافته های اخیر کمک زیادی نکرده اند. کاربران حالا ادعا می کنند که اپلیکیشن مک Dropbox درخواست اجازه های بسیار وسیع تری را دارد، از جمله تغییر رمزعبور شما و حتی هک کردن سیستم عامل دستگاه های ذخیره سازی cloud این ادعا را رد کرده اند و سعی دارند تا به فروکش کردن این ترس ها بپردازند. عضو تیم اپلیکیشن دسکتاپ، بن نیوهاوس به این نگرانی ها در Hacker News پاسخ داده است، که هم به توضیح در مورد تصمیمات طراحی و هم تعهد خود در زمینه ی بهبود بخشیدن به شفافیت این مسئله پرداخته است.
این اپلیکیشن تنها در مورد کارهایی که نیاز به انجام آن ها دارد کسب اجازه می کند، Newhouse به این مسئله اشاره کرده است. آن ها از کیت دسترسی مک برای ارتباطات به خصوص استفاده می کنند ( از جمله در اداره ها)، و تقاضای افزایش دسترسی به OS شما را در زمانی دارند که رابط کاربری برنامه ریزی های استاندارد، دچار کمبود باشند. این اجازه ها به اندازه ای که Dropbox می خواهد دارای شاخه و برگ نیستند، که دولوپرها نیز به این مسئله اشاره کرده اند. او همچنین تاکید می کند که Dropbox نمی تواند رمزعبور مدیریت سیستم شما را بییند، و داشتن حق بررسی در زمان بالا آمدن تنها به دلیل اطمینان یافتن از این مسئله است که نرم افزار به صورت مداوم کار می کند، به خصوص در نسخه ی OS .
پس این شرکت چه کاری انجام می دهد که همه چیز جور دیگری به نظر می رسد؟ برای شروع، آن ها می خواهند تا به بهترین شکل به توضیح این مسئله بپردازند که نرم افزار آن در حال انجام دادن چه کاری است و چرا برای انجام این کار نیاز به اجازه داد. همچنین، همکاری آن با اپل به منظور کاهش وابستگی آن در افزایش دسترسی به macOS Sierra می باشد و در زمانی که افراد اجازه ی دسترسی Dropbox را غیرفعال می کنند، به آن احترام میگذارند، اخیرا، آن ها امکان این اجازه را به حالت فعال تغییر می دهند.
این خدمات به تکرار جایگاه خود در یک بیانیه پرداخته است که می توانید آن را در زیر پیدا کنید.
تلاش به منظور شفاف سازی ممکن است به آرام کردن افرادی بپردازد که نگران بودند Dropbox در کامپیوتر آنها تحمیل شده و در حال سوءاستفاده است. اگرچه این مسئله برای هیچ کس خوشایند نیست. کاربران Hacker News می خواهند که این شرکت به شکل واضح تر و طور خلاصه مطرح کند که چرا آن ها به این اجازه ها نیاز دارند، و آنها نگرانند که این کنترل سیستم در سطح وسیع می تواند در را بر روی بدافزارها باز کند که در غیر این صورت امکانپذیر نیست. تاکید بر روی این مسئله بسیار اهمیت دارد که درخواست های Dropbox منحصر به فرد نیستند، اپلیکیشن هایی مانند کروم و Steam همچنین تقاضای اجازه و امکان دسترسی برای ویژگی هایی از جمله همپوشانی صفحه را دارد. اگرچه، این مسئله ممکن است به مشتریانی که باور دارند رویکرد موجود Dropbox غیرضروری و پرمخاطره است، به اندازه ی کافی اطمینان خاطر نبخشد.
"Dropbox همانند سایر اپلیکیشن ها، نیاز به اجازه ی اضافی به منظور فعال کردن ویژگی های به خصوص و  یکپارچه سازی دارد. سیستم عامل دستگاه یک کاربر ممکن است از آن ها بخواهد تا به وارد کردن رمزعبور خود به منظور تایید آن بپردازند. Dropbox هیچ گاه این رمزعبورها را نمیبیند و آن ها را دریافت نمی کند. گزارش های اعلام شده در مورد کلاهبرداری Dropbox از رابط کاربری، و یا ضبط کردن رمزعبورهای سیستم، قطعا نادرست هستند. ما متوجه شدیم که می توانیم در مورد این که این اجازه ها چگونه استفاده می شوند، بهتر عمل کنیم و به دنبال بهبود بخشیدن به این مسئله هستیم."

برچسب هاMacAppSecurityDropbox
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Dropbox در مورد مسائل امنیتی پیرامون نسخه‌ی مک خود توضیح داد