نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

در چندین سال گذشته، موتوری جستجوی DuckDuckGo تلاش کرده تا حریم خصوصی کاربران را حفظ کند، و حالا این ادعا را با شریک جدیدی تقویت می‌کند: اپل. این موتور جستجو اعلام کرد که نقشه‌های اپل هم‌اکنون نتایج جستجوی محلی آن را بر روی دسکتاپ و مرورگرهای وب موبایل بهبود می‌بخشد. نقشه‌های اپل ارائه‌دهنده‌ی پیش‌فرض برای آدرس‌ها و جستجوهای محلی آن می‌شود، و وقتی کاربر برای نتایج بیشتر کلیک کنید، نقشه‌های اپل را می‌بیند.
DuckDuckGo می‌گوید که در حال حاضر "جستجوی آدرس‌های پیشرفته، قابلیت‌های بصری اضافه، تصاویر ماهواره‌ای کامل، و نقشه‌های به‌روزشده شده را به طور مرتب" دارد.
اپل ریشه‌های قوی برای تامین ابزارهایی که توسعه‌دهندگان بتوانند در داخل اپ‌های وب خود جایگذاری کنند، ندارد، اما ممکن است تغییر این روند را شروع کند. DuckDuckGo از مزیت ابزاری بهره‌مند می‌شود که اپل تابستان سال گذشته در کنفرانس توسعه‌دهندگان سراسر جهان آن را معرفی کرد: MapKit JS. این ابزار از نظر فنی در حالت آزمایشی است، اما بر روی وب بسیار مشابه کارکرد آن در برنامه‌های iOS است و به توسعه‌دهندگان اجازه‌ی جاسازی نقشه‌ها، افزودن حاشیه‌نویسی، و ایجاد پین‌های سفارشی برای شناسایی مکان‌ها را می‌دهد.
پیش از این، DuckDuckGo از مجموعه‌ای از سرویس‌های مختلف برای غنی کردن نتایج خود استفاده می‌کرد. DuckDuckGo می‌گوید "اپل تمامی امکانات لازم برای تجربه‌ی نقشه‌های جدید ما را تامین می‌کند."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه