گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۸ فروردين

EA، به میزان ۳۵۰ شغل غیر تولیدی را در سرتاسر تجارتش کاهش می‌دهد. بر طبق اظهارات شخصی آشنا با مسائل EA، این اخراج‌ها مربوط به بخش‌های تجزیه و تحلیل و بازاریابی هستند.
Andrew Wilson، مدیر اجرایی EA در بیانیه‌ای نوشت: ما امروز چندین گام مهم به عنوان یک شرکت برای حل مشکلات خود برداشتیم و برای فرصت‌های پیش‌رو آماده می‌شویم. همانطور که جهان اطراف ما در حال تغییر است، ما نیز باید تغییر کنیم. ما در حال انجام اقدامات اندیشمندانه‌ای برای ارائه‌ی بهتر تعهدات‌مان، اصلاح سازمان، و برطرف کردن نیازهای بازیکنان‌مان هستیم.
Wilson به چند دلیل برای این کاهش تعداد نیروی کار اشاره کرد. وی گفت: "ما تغییراتی در سازمان بازاریابی وانتشاراتی، و تیم‌های عملیاتی‌مان می‌دهیم و حضورمان را در روسیه و ژاپن کاهش می‌دهیم و به دنبال راه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به بازیکنان خود در این بازارها هستیم." در بخشی از بیانیه‌ی Wilson آمده "علاوه بر تغییرات سازمانی، ما عمیقا متمرکز بر افزایش کیفیت گیم‌ها و خدمات‌مان هستیم. بازی‌های بزرگ در کانون توجه تمام کارهایی است که ما انجام می‌دهیم."
طبق گفته‌ی Wilson، شرکت EA در سرتاسر جهان حدودا ۹ هزار کارمند دارد، پس اخراج‌های اخیر ۴ درصد نیروی کار آن را شامل می‌شوند. این اقدام شبیه به اخراج‌هایی است که رقیب EA، شرکت Activision به تازگی داشته و در آن به رغم ثبت رکوردهای مالی، ۸ درصد کاهش نیرو داشت.
EA اخیرا رکوردی ثبت نکرده، اما Apex Legends را راه‌اندازی کرد. این شوتر رایگان یکی از محبوب‌ترین گیم‌ها در سبک نبرد پادشاهان است که در چهار ماه اول راه‌اندازی توانست ۵۰ میلیون گیمر را جذب کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه