سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

مدیر کمپانی Electronic Games طی مصاحبه‌ای افزود قرار است این کمپانی به‌روزرسانی دوم را برای بازی FIFA 17 ارائه کند. حجم پچ به‌روزرسانی 1.5 گیگابایت خواهد بود.
بسته‌ی به‌روزرسانی حاوی برنامه‌هایی برای بهبود در عملکرد Ultimate Team است. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این بازی، گرافیک بازی به طرز چشمگیری بهبود یافته است و می‌توان چهره‌ی بازیکنان را به وضوح و همانند چهره‌ی واقعی آن‌ها مشاهده کرد.
در بازی FIFA 17، سرود تیم‌ها به صورت هماهنگ توسط تماشاچیان خوانده می‌شود. همچنین حرکات و واکنش تماشاچیان در طول بازی و تنش‌های مسابقه به زیبایی به تصویر کشیده شده است. در این بازی داور به صورت پیش فرض لباس فرم روشن به تن دارد که در صورت روشن بودن لباس دو تیم شرکت کننده، لباس داور سیاه خواهد بود.
علاوه بر این, تغییراتی نیز در نقایص برنامه‌ریزی صورت گرفته و ایرادهای شبیه‌ساز بازی برطرف گردیده است. متاسفانه این پچ قادر نیست تا مانع از تقلب در نسخه‌ی PC ‌بازی FIFA 17 شود. اما در حال حاضر کمپانی اکانت‌های متقلب را در وضعیت آنلاین مسدود کرده است. بازی FIFA 17 توانسته است رکورد فروش بیش از 10 میلیون نسخه را به ثبت برساند و به پرفروش‌ترین بازی در انگلستان تبدیل شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه