گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

Elon Musk پیام تقریبا شفافی برای تمامی مخالفین، شایعات، روزنامه‌نگاران، سرمایه‌گذاران و تحلیلگرانی دارد که فکر می‌کنند Tesla احتمالا با سد مالی بزرگی برخورد می‌کند. در توئیت روز گذشته، Musk مجددا به گزارش‌هایی تاکید کرد که ادعا می‌کنند Tesla باید در سال جاری حداقل ۲ میلیارد دلار تامین سرمایه داشته باشد و اظهار داشت که همه‌ی این‌ها اشتباه هستند.
وی می‌گوید شرکتش در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ سودآور خواهد بود.
در گزارشی Economist بررسی چالشی از میزان کمبودی که Tesla در زمینه‌ی وعده‌ی تولیدی‌اش برای Model 3 داشته است را ارائه داد:
"Tesla بارها و بارها در رسیدن به وعده‌هایش شکست خورده است. در جولای ۲۰۱۷، آقای Musk ادعا کرده بود تا دسامبر سال جاری، هر ماهه ۲۰ هزار خودرو Model 3s تولید می‌کند، در حقیقت این شرکت موفق شد تنها کمتر از ۲۵۰۰ خودرو تا پایان سه ماهه‌ی مالی ۲۰۱۷ تولید کند. او قول داد به میزان ۲۵۰۰ خودرو از Model 3s هر هفته تا پایان ماه مارس تولید کند و تا آخر ژوئن تولیداتش را به ۵ هزار در هفته افزایش دهد. با وجود تلاش فوق‌العاده‌ی کارگران و مدیران Tesla، در۳ اوریل این شرکت تائید کرد که تنها حدود ۲ هزار مدل 3s در هفته تولید کرده است."
این کمبود تولید، آژانس رتبه‌بندی اعتباری Moody را متقاعد کرد تا نتیجه بگیرد Tesla در سال جاری نیاز به افزایش سرمایه دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه