گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

همانطور که صنعت فناوری همچنان نسبت به دو مشکل عمده‌ی پیش آمده در CPUها واکنش نشان می‌دهند، شاهد وقوع علائم اولیه‌ای از مسائل عملکردی به خاطر وصله‌های امنیتی هستیم که برای رفع این مشکلات طراحی شده‌اند.
Epic Games نموداری از استفاده‌ی CPU را پس از اینکه بخش Back-end خود را برای رفع آسیب‌پذیری Meltdown وصله کرد، منتشر ساخت. نمودار نشان می‌دهد بلافاصله پس از به کارگیری وصله‌های امنیتی میزان استفاده‌ی CPU تا حدود 20 درصد افزایش می‌یابد. این شرکت نمودار را برای "ارائه‌ی مطالب بیشتری" درباره‌ی مسائل اخیر مربوط به سیستم و پایداری بازی Fortniteاش عرضه کرد.
سخنگوی Epic Games می‌گوید: "تمامی خدمات رایانش ابری ما تحت تاثیر به‌روزرسانی‌های مورد نیاز برای کاهش آسیب‌پذیری Meltdown هستند. ما به شدت متکی به خدمات رایانش ابری برای اجرای خدمات Back-end خود هستیم و ممکن است مشکلات خدماتی بیشتری را در ارتباط با به‌روزرسانی‌های پیش رو تجربه کنیم."
Intel در حال راه‌اندازی به‌روزرسانی‌های میان‌افزاری برای محافظت در مقابل آسیب‌پذیری‌های Meltdown و Spectre بر روی CPU است. این نقص تقریبا هر دستگاهی را که در طول 20 سال گذشته ساخته شده، متاثر می‌کند و به هکرها اجازه‌ی استفاده از کد JavaScript را برای اجرا در مرورگرها و دسترسی به حافظه در یک فرایند تهاجمی می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه