کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۹ مهر

افرادی آشنا با موضوع اعلام کردند، Essential Products Inc، استارتاپی که توسط خالق اندروید، Andy Rubin، تاسیس شد، حدود ۳۰ درصد کارمندانش را کاهش می‌دهد. این افراد اضافه کردند، کارمندان بخش‌های سخت‌افزار، بازاریابی، و فروش شرکت تحت تاثیر این تعدیل نیرو قرار می‌گیرند. بر اساس وب‌سایت شرکت، Essential حدود ۱۲۰ کارمند دارد.
این کاهش چندین ماه پس از آن روی داد که این شرکت برنامه‌ها برای نسخه‌ی دوم گوشی هوشمندش و توسعه‌ی یک محصول هوشمند خانگی که می‌توانست با آمازون و گوگل رقابت کند را تعطیل و متوقف کرد.
سخنگوی Essential در ایمیلی نوشت "این تصمیم سختی بود. ما از تاثیرات آن بر همکارانمان متاسف هستیم و هر کاری برای کمک به حرفه‌های آینده‌ی آن‌ها می‌کنیم."
Rubin سال قبل گوشی هوشمندی را عرضه کرد که پیش‌قدم استفاده از قابلیت تمام صفحه‌ای بود که توسط iPhone و جدیدترین گوشی‌های Pixel گوگل استفاده شد. اما Essential به دلیل قیمت نسبتا بالا و مشکلات نرم‌افزاری برای فروش آن، توفیقی در بازار کسب نکرد.
این شرکت کالیفرنیایی با حمایت مالی ۳۰۰ میلیون دلاری، یکی از برجسته‌ترین استارتاپ‌های لوازم الکتریکی مصرفی سال جاری شد. اوایل سال جاری بلومبرگ گزارش کرد، این شرکت حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای توسعه‌ی اولین محصولات خود سرمایه‌گذاری کرد که در نهایت منتج به تولید محصولی به نام Essential شد.
این شرکت هم اکنون برای آینده متمرکز بر تلفنی متفاوت با نمایشگر کوچکی است که سعی می‌کند از کاربر پیروی کند و به طور خودکار از طرف وی به پیام‌ها پاسخ دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه