کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Evident.io، ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های امنیتی برای خدمات وب‌سایت آمازون (AWS)، امروز خبر از بودجه‌ای 22 میلیون دلاری داد که در این دور تازه توسط شرکت GV که سابقه‌ی سرمایه‌گذاری در شرکت Google را نیز در کارنامه خود دارد، فراهم می‌شود.
Pleasanton استارتاپ مستقر در کالیفرنیا، دو نسخه‌ی مختلف از محصولش را به مشتریان عرضه کرده است. نسخه‌ای از نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس (SaaS) برای کاربران معمولی و نسخه‌ای اختصاصی که برای نهادهای دولتی و دیگر سازمان‌های مرتبط با حریم خصوصی اطلاعات طراحی‌شده است.
مجوز این نرم‌افزار را می‌توان به‌صورت ماهانه و یا آن‌که اشتراک سالانه‌اش را طی ثبت قراردادی خریداری نمود. این استارتاپ در حال حاضر به 200 مشتری ازجمله Prendergast، Airbnb، Capital One، The Honest Company، HBO، Starbucks و Sony خدمت‌رسانی می‌کند. جای تعجبی ندارد که همزمان با بالا رفتن پذیرش AWS و Microsoft Azure، نیاز به راه‌حل‌های امنیتی برای زیرساخت‌های یک سازمان نیز به همان میزان افزایش‌ یافته باشد.
این استارتاپ هم‌اکنون در حال ساخت و آزمایش نسخه‌ی جدید پلتفرم امنیتی Evident هست که به مشتریانش میدان دیدی در راستای  AWS و Microsoft Azure می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه