پوشیدنی
مصطفی طبری۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر

پس از رسوایی مقامات ارشد فیفا، چند ماه گذشته بطور کلی برای فیفا چندان خوب نبود. اما این مشکلات قانونی نمی تواند باعث شود فیفا از بهبود آینده فوتبال دست بردارد.
ماه آینده فیفا با همکاری هیئت بین المللی فدراسیون فوتبال که مسئول قانون گذاری بازی فوتبال است، نوعی تکنولوژی پوشیدنی را وارد دنیای فوتبال خواهد کرد. ایده کلی این است که تمام تیم های فوتبال دنیا، از یک دستگاه ردیاب اطلاعات برای مقاصد تمرینی استفاده کنند. این تکنولوژی می تواند به بهبود بازی ها، عملکرد پزشکان و مربیان منتهی شود. در حال حاضر چون سیستم یکپارچه ای وجود ندارد، هر باشگاه از روش های خود برای این گونه مسائل استفاده می کند. فیفا امیدوار است بتواند در آینده ای نزدیک راهکاری را ارائه دهد که تمامی تیم ها به شبکه FIFA متصل شوند.
به عنوان مثال تیم سیاتل ساندرز از سیستم های ساختCatapult  و  Omegawaveاستفاده می کند. این سیستم ها به تیم اجازه می دهد تا جزییات مختلفی در زمینه سلامتی و فیتنس را در بازیکنان بررسی کنند و میزان خستگی آنها را ارزیابی نمایند. به گفته یکی از وب سایت های فعال در زمینه فوتبال، یکی از مهمترین مواردی که تکنولوژی جدید فیفا باید از آن بهره مند باشد، قابلیت جلوگیری از آسیب های ورزشی است. همچنین این گجت های پوشیدنی نباید برای ورزشکار خطرناک باشند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد