تکنولوژی
الناز فرجی۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر

در زمان های نه چندان دور باور یک هواپیمای کاغذی که میتوانست به صورت الکتریکی نیرو بگیرد و از راه دور کنترل شود خیلی سخت بود . این قضیه قبل از راه اندازی بسته ی اصلی پاورآپ بود ، از آن زمان ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است و امروز در معرفی اوج گرفت . این FPV پاور آپ بسته ای است که مجهز به هواپیما های کاغذی شما میشود و آنها را با محرک های الکترونیکی و دوربین اول شخص همراه میکند . FPV که با تولید کننده ی هواپیمای های کنترل از راه دور Parrot وارد شراکت شده ، شامل دو وسیله ی سنجش الکترونیکی جلو ، قاب فیبر نایلونی/کربنی، و دو محرک در قسمت انتهایی میشود ، همه ی اینها متصل به سطح بالایی یک هواپیمای کاغذی تا شده است . چرخش با فشار های محوری مختلف بین محرک ها انجام میشود ، درحالیکه فراز و فرود تنها با تغییر سرعت پرواز انجام میگیرند .
در کنار دوربینی با 30 fps و رزولوشن VGA ؛ مدول روبه رویی نیز شامل یک ارتفاع سنج  ، قطب نما و شتاب سنج 3 محوره میشود ، به علاوه ی یک فشارسنج هوا، آنتن وای فای ، کارت مایکرو اس دی برای ضبط ویدئو ها و یک باتری لیتیومی پلیمر قابل جدا شدن 550 mah دارد که با هر بار شارژ میتواند به خوبی 10 دقیقه پرواز کند .


کاربر هواپیما را کنترل کرده و ویدئوی زمان واقعی را با اپلیکیشن گوشی از فاصله ی 300 فیتی میبیند . این کار میتواند هم توسط صفحه لمسی میانجی انجام شود یا با کج کردن گوشی یه این سمت و آن سمت . گزینه ی دوم به این معنی است که گوشی میتواند در یک وسیله ی واقعیت مجازی مانند مقوای نازک گوگل نصب شود و کاربر با تکان سرش هدایتش کند .
به عنوان یک امتیاز اضافه، این دوربین میتواند قبل از بلند شدن به هواپیما متصل شود ، بنابراین کاربر تنها ویدئوی از روبه رو نخواهند داشت .
پاور آپ کمپین کیک استارتر اش را در نوامبر آغاز میکند ، برای بالا بردن سرمایه های فروش برای FPV . اگر موفق شوند ، این بسته تابستان بعد در همپشایر شمالی آماده خواهد بود و قیمتش 199 دلار آمریکا . شما میتوانید در ویدئوی پایین کار نمونه ی اولیه را ببینید .
CarbonFlyer هم بر همین ایده بنا شده ، گرچه تنها ویدئو ها را ضبط میکند و پخش زنده ندارد .

برچسب هاPowerUp FPVpaper plane
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پرینتر سه بعدی جمع و جور، سازگار با انواع و اقسام مواد اولیه