اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

اپلیکیشن تجزیه‌وتحلیل ترافیک Facebook، امروز به نقطه‌ی عطف مهمی دست یافت؛ توانایی پویش بیش از یک‌میلیون اپلیکیشن، وب‌سایت و بات، یک افزایش 25 درصدی که از ابتدای ماه سپتامبر آغاز به کار خواهد کرد. Facebook در رابطه با این اعلامیه، هم‌اکنون در حال راه‌اندازی ویژگی‌های جدیدی است که به آموزش بازاریابان و توسعه‌دهندگان در جهت اتخاذ این عمل کمک می‌کند.
Facebook Analytics برای اپلیکیشن‌ها  که در سال 2015 و در کنفرانس F8 راه‌اندازی گردید، دارای شباهت‌هایی به Google Analytics، محصول Twitter’s Answers که اخیراً توسط Google خریداری‌شده و Localytics دارد. با آنکه فراتر رفتن از مرز یک‌میلیون به‌خودی‌خود قابل‌توجه است اما احتمالاً پذیرش دیگر خدمات و ویژگی‌های Facebook آن‌چنان‌که باید شگفت‌آور نیست. علاوه بر این با افزایش نگرانی توسعه‌دهندگان در رابطه باعلاقه‌ی ویژه‌ی Twitter به اطلاعات اجتماعی به نظر می‌رسد که Facebook علاقه‌ی بیشتری به این دست اطلاعات نشان داده است.
کسب‌وکارهایی که از اپلیکیشن تجزیه‌وتحلیل Facebook برای اپلیکیشن‌ها بهره می‌برند شامل Skyscanner ،Cheetah Mobile ،MomentCam ،DoubleU Games و Clash of War می‌باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه