اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

ویژگی چت گروهی Facebook Messenger در راه است. چت گروهی که در این برنامه Rooms نامگذاری شده است. جایی که کاربران می‌توانند موضوعات مشترک بین گروه‌های دوستی و کاری را یکجا به اشتراک بگذارند. هر Room فضایی‌ است برای انجام  گفتگوهای عمومی درباره‌ی موضوعات و علاقمندی‌های مشترک. همچنین هر Room لینک منحصربه‌فردی دارد که با در اختیار قراردادن آن به هر فردی، می‌تواند عضو این گروه شود. 
اگر این اتفاق رخ دهد، Messenger بیش از پیش به ویژگی‌های سرویس پیام‌رسان WeChat که در چین کاربران فراوانی دارد، می‌رسد. WeChat سال ۲۰۱۰ توسط شرکت TenCent ساخته شد و هم‌اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در گروه‌های چت خود دارد؛ جایی که کاربران به طور مداوم از QR Code برای انجام امور پرداخت و یا دسترسی به اطلاعات استفاده می‌کنند. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود آن است که آیا Room نیز از بات پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. هنوز Facebook حاضر به پاسخ‌گویی در این زمینه نشده است.
حتی عده‌ای اعتقاد دارند Room می‌تواند رقیبی برای Twitter و کانال‌های Telegram محسوب شود. البته رقیبی برای Twitter بودن، قدری خلاف واقع  به نظر می‌رسد. چرا که Twitter در حال ایفا کردن نقش در زمین دیگری است.
Messenger از زمان پیدایش تغییرات و به‌روزرسانی‌های بسیاری داشته  است. در آخرین و مهم‌ترین مورد آن، می‌توان به افزوده شدن بات به پلتفرم آن اشاره نمود.

برچسب هاfacebookBotRoomsWeChat
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن قابلیت پرداخت به برنامه‌ی پیام‌رسان Facebook