گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

یک سال پس از راه‌اندازی در ایالات متحده‌ی آمریکا، فیسبوک پلتفرم watch را بین‌المللی می‌کند. این شرکت در پست وبلاگی اعلام کرد این پلتفرم به صورت جهانی در دسترس خواهد بود و مخاطبین قادر به دیدن میلیاردها نفر در سراسر کشورها و زبان‌ها هستند. این قابلیت به این شرکت حجم زیادی از مخاطبین را می‌دهد و دسترسی به فیسبوک را همتراز با یوتوب و Netflix قرار می‌دهد.
یکی از مزایای قابلیت جدید، سودآوری برای تبلیغ‌کنندگان از راه سرویس Ad break است. شرکای Ad break می‌توانند پیام‌هاشان را به زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های محلی منتشر کنند. Watch بر روی iOS و اندروید قابل دسترس است. همچنین از طریق Apple TV ،Samsung Smart TV ،Amazon Fire TV ،Xbox One و Oculus TV هم قابل دریافت است.
در پست وبلاگ فیسبوک آمده بیش از ۵۰ میلیون نفر در ایالات متحده‌ی آمریکا حداقل یک دقیقه ویدئو در هر ماه تماشا کرده‌اند و کل زمان تماشای ویدئوها از ابتدای سال ۲۰۱۸، ۱۴ برابر افزایش داشته است. با این حال، مشاهدات یک دقیقه‌ای به عنوان نقطه‌ی مرجع در مورد احتمال موفقیت این پلتفرم نقطه‌ی قابل اطمینانی نیست.
از زمان راه‌اندازی، فیسبوک چندین فرمت جدید برای امتحان کردن ناشران طراحی کرده است، شامل نمایش‌ها و سری‌های بازی زنده که ویژگی آن بخش‌های تعاملی مانند آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها است. به نظر می‌رسد این شرکت به دنبال ایجاد یک شبکه‌ی تلویزیونی اجتماعی حقیقی است، جایی که سازندگان و بینندگان می‌توانند در زمان حقیقی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه