گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ شهريور

شرکت فیسبوک روز دوشنبه اولین مرکز آموزشی خود را در آمریکای لاتین برای برنامه‌نویسان و کارآفرینان معرفی کرد که این مرکز موتور محرک مشاغل فناوری برای جوانان برزیلی است که دچار بی‌کاری‌های متناوب پس از یک بحران عمیق اقتصادی شده‌اند.
Diego Dzodan، معاون منطقه‌ای این شرکت به رویترز گفت این فضا در شهر سائوپائولو پلی برای شکاف در برزیل در بین بخش فناوری با قابلیت رشد فراوان برای استعدادهای ماهر و نسل مشتاق اما آموزش ندیده است و این زمان کافی را برای آموزش آنان فراهم خواهد کرد. وی در مصاحبه‌ای در دفتر مرکزی فیسبوک در آمریکای لاتین گفت: «این فرصت را تصور کنید. تعداد زیادی افراد بدون شغل وجود دارند، این قشر استطاعت آموزش را ندارند و در عین حال تقاضای بالایی برای موقعیت‌هایی وجود دارد که بازار نمی‌تواند آن را جوابگو باشد.»
در حال حاضر یکی از چهار برزیلی در سن 18 تا 24 سال که اکثریت آنان تحصیلات رسمی بالاتری از والدین خود دارند در ابتدای سال بی‌کار شدند، چرا که در این دوره برزیل دچار بدترین رکود اقتصادی در زمینه‌ی شغلی نسل کارگران جوان شد.
این مرکز هزار متر مربعی در دسامبر افتتاح می‌شود و دوره‌های برنامه‌نویسی، رهنمودهای شغلی، آموزش‌های کارآفرینی و کارگاه‌های بازاریابی دیجیتال را برای 7400 برزیلی در سال اول و به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه