گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

Facebook در حال راه‌اندازی ویژگی جدیدی با عنوان "آخرین مکالمات" است که قرار است پست‌های عمومی را در مورد مسائل روز مورد بحث افراد در شبکه‌ی اجتماعی را نشان دهد. این قابلیت به شما دید بهتری درباره‌ی مسائل مورد بحث روز در جامعه می‌دهد.
توانایی دیدن پست‌های عمومی برای Facebook کار تازه‌ای نیست، اما ویژگی "آخرین مکالمات" چیز متفاوتی نسبت به قبل ارائه می‌دهد. پیش از این به هنگام جستجو درباره‌ی یک کلمه‌ی کلیدی، مجموعه‌ای از مقالات، عکس‌ها، فیلم‌ها، پست‌های عمومی، صفحات و اپلیکیشن‌های مرتبط با آن نشان داده می‌شد. اما با این ویژگی جدید کاربر می‌تواند مستقیم سر اصل مطلب رفته و نتایج جستجوی خود را ببیند و این سرویس نشان می‌دهد چه تعداد از افراد درباره‌ی موضوع انتخاب شده در حال حاضر درحال بحث هستند. این سرویس همچنین به شما اطلاعاتی درباره‌ی گستردگی موضوع مورد بحث در Facebook می‌دهد.
از طرف دیگر این ویژگی دقیقا ابزار ایده آلی از فهم خبرها یا احساسات مردم نسبت به موضوع انتخابی نیست. اغلب این پست‌ها احتمالا به زبان بومی شما نیستند و از کاربرانی در سراسر جهان ایجاد شده‌اند.
در هر حال با این ویژگی جدید که به نظر می‌رسد تلاش Facebook برای قدم گذاردن در قلمرو Twitter است، کاربران اجازه دارند میزان پوشش خبری درباره‌ی یک موضوع روز را بفهمند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه