اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

پس از رونمایی از ویژگی Stories برنامه‌ی اشتراک عکس Instagram در ماه آگوست، به نظر می‌رسد Facebook نیز علاقمند به داشتن آن شده است. ویژگی پر سروصدا و کپی‌شده‌ای از Snapchat که راه خود را بر روی سرویس پیام‌رسان Facebook نیز باز می‌کند.

Messenger Day، به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهایشان را به همراه فیلترهایی منتشر کنند. حتی می‌توانند برای پست‌هایشان زمان حذف شدن نیز در نظر بگیرند. اگر ویژگی‌هایی که بیان شد آشنا به‌نظر می‌رسد، دلیلش آن است که این قابلیت‌ها سال‌های سال در Snapchat مورد استفاده قرار می‌گرفته و اخیرا نیز وارد Instagram شده است.
در حال حاضر این ویژگی تنها در کشور لهستان جهت آزمایش مورد استفاده قرار گرفته است. اگر انتخاب لهستان برایتان جالب به نظر می‌رسد، دلیلش آن است که Snapchat در این کشور به اندازه‌ی Facebook Messenger محبوبیت ندارد. بنابراین جامعه‌ی آماری مناسبی جهت محک ویژگی جدید سرویس پیام‌رسان Facebook در اختیارشان قرار می‌دهد.
پس از تلاش‌های نافرجامی که Facebook در خرید Snapchat تجربه کرد، به نظر می‌رسد به راهی جزء کپی کردن تمام ویژگی‌های این برنامه‌ نرسیده باشد. نکته‌ی جالب توجه آن که Snapchat در واکنش به چنین رقابتی، وارد حوزه‌ی سخت‌افزار و معرفی عینک جدیدی برای سرویسش شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10