اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

هستند کسانی که به دلایل مختلفی گوشی و یا تبلت خود را در اختیار کودکان‌شان می‌گذارند. دلایلی از قبیل کمک در انجام تکالیف فرزندان، سرگرم کردن آن‌ها هنگامی که مشغول به کاری هستند و یا اینکه ... بله، درست حدس زدید، آرام کردن‌شان آن هم در جایی که نیاز به سکوت است.
Google با در نظر گرفتن این موارد اقدام به طراحی اپلیکیشن جدیدی برای والدین نموده است که به کمک آن می‌توانند کنترل بیشتری بر روی استفاده‌ی فرزندان خود از گوشی و تبلت داشته باشند. به این ترتیب که به پدر و مادر امکان کنترل از راه دور این دستگاه‌ها را می‌دهد تا بتوانند در صورت لزوم و در زمانی که نیاز به انجام کارهایی است که در الویت قرار دارند، گوشی و یا تبلت مورد نظر را قفل کنند.
اپلیکیشن جدید Family Link بیش از آنکه دستگاه‌های متعلق به والدین را هدف قرار داده باشد، به ابزار Android این کودکان توجه کرده است. این اپلیکیشن بر روی گوشی و یا تبلت والدین نصب می‌شود و از طریق آن یک حساب کاربری Google برای کودکان خود ایجاد می‌کنند. سپس به کمک این حساب کاربری امکان ورود و کنترل دستگاه فرزندان‌شان را به دست می‌گیرند.
در حال حاضر این اپلیکیشن تنها در آمریکا و برای کودکان زیر 13 سالی عرضه شده است که از سیستم‌عامل Android Nougat 7.0 بهره می‌برند. باید اضافه کرد که سیستم‌عامل موردنیاز برای دستگاه والدین KitKat(4.4) و یا بالاتر از آن می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه