تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير

تولید کننده ی چینی ماشین های برقی، Faraday Future اعلام کرده است که در حال کار کردن بر روی یک وسیله ی نقلیه ی با قابلیت رانندگی خودکار می باشند.

شرکتی که نه به صورت کاملا مخفیانه از مالکیت LeTV برخوردار است، به یک فهرست در حال افزایش از شرکتهای تکنولوژیکی پیوسته است که به تولید ماشین های خودکار می پردازند. از جمله گوگل، Tesla ، اپل ( که جزو شایعات بزرگ محسوب می شود) و حتی IBM که در حال تولید یک اتوبوس خودکار می باشد.

Faraday از اولین مدل ماشین FFZERO1 در CES کمی قبل در همین سال، پرده برداری کرد، یک ماشین برقی که از ظاهری به همراه چرخ های بسیار جذاب برخوردار است. گفته شده است که این ماشین به کمک یک معماری از پلتفرهای مختلف (VPA) ساخته شده است، و با آن چه که این شرکت آن را خط UFO نامیده است، همراه شده که از طراحی بدنه ی مشکی و نقره ای برخوردار است. همچنین این دستگاه به همراه یک کلاه فضایی، به دلایل خاصی، مجهز شده است.

رئیس بخش مهندسی Faraday صحبتی با buzzwords در مورد این ماشین داشته است و بسیاری از افراد را با این سوال روبرو کرده است که در زیرکاپوت این ماشین چه چیزهایی قرار دارد.
در همین زمان، شرکت مادر Faraday ، مشغول راه اندازی وسیله ی نقلیه ی برقی خود ، یعنی یک تاکسی خودکار بوده است و به نظر می رسد که Faraday نیز به پیروی از او پرداخته است.
ما بیشتر از این چیزی در مورد این ماشین جدید نمی دانیم، اما این شرکت اخیرا به اجازه ی استفاده از آزمایش   کننده ی وسایل نقیله ی خودکار (AVT) در کالیفرنیا دست پیدا کرده است که به آن ها اجازه می دهد تا آزمایش کردن ماشینهای خودکار را در جاده های عمومی این ایالت آغاز کنند.

کالیفرنیا تا اینجا، به 14 شرکت دیگر نیز برای آزمایش وسایل نقلیه ی خودکار در جاده های عمومی اجازه داده است، از جمله GM’s Cruise Automation ، گوگل، فولکس واگن و حالا Faraday .
اما این شرکت بر روی چیزی فراتر از این ایالت طلایی شرط بسته است. بر اساس گزارش ها، Faraday در نظر دارد تا به آزمایش ماشین های خودکار در دیترویت و میشیگان نیز بپردازد. با توجه به اخبار دیترویت، این شرکت در ماه ژانویه نزد مدیر بخش حمل و نقل میشیگان ، کریک استودل رفته اند تا از او در مورد چگونگی درخواست دادن برای پلاک های وسایل نقلیه ی خودکار سوال کند.

اگرچه Faraday هنوز در حال تولید و کارکردن بر روی این ماشین به عنوان یک نمونه ی اولیه است، اما این شرکت اعلام کرده است که آن ها در نظر دارند تا به امتحان کردن رابط کاربری، سخت افزار، حسگرها و نزم افزارهای مخصوص این ماشین خودکار در محیط دنیای واقعی در هر ایالت بپردازند.
قانون کالیفرنیا نیاز به حضور یک راننده ی آزمایشی در درون وسایل نقلیه ی بدون راننده دارد و Faraday اعلام کرده است که آن ها در حال کار کردن بر روی ماشینی هستند که به افرادی که در درون ماشین حضور دارند اجازه می دهد تا حالت دستی را به حالت رانندگی خودکار تغییر دهند.
یکی از سخنگویان Faraday در بیانیه ای  اعلام کرد " از طریق این آزمایش های توسعه یافته و تحت نظارت دائمی رانندگان آزمایشی واجدشرایطی که در تمام مدت در پشت فرمان قرار خواهند داشت، ما نسبت به موفقیت تکنولوژیهای خودکاری که در حال توسعه ی آنها برای محصولات آینده ی FF هستیم، اطمینان کامل داریم."

برچسب هاTeslaFaradayLeTV
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خانه های شبکه ای و هواپیما های تا شده