نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

مدیرعامل و مؤسس شرکت Fitbit، آقای James Park طی مصاحبه‌ای که در نمایشگاه CES داشت اعلام کرد، این شرکت درصدد است به‌زودی از فروشگاه اپلیکیشن‌‌های پوشیدنی‌ خود پرده‌برداری کند. این app store جدید با استفاده از برخی دارایی‌های Fitbit ساخته می‌شود.
شایان ذکر است، یکی از این دارایی‌ها استارتاپ معروف Pebble است که این شرکت ماه گذشته آن‌را خریداری کرده است که باعث می‌شود برخی پیش‌نیازهای لازم برای احداث یک app store را در اختیار این شرکت قرار دهد. طی پنچ سال فعالیت Pebble، بیش از ۱۴ هزار اپلیکیشن third party در فروشگاه این شرکت عرضه شده است.
Park همچنین به این نکته اشاره کرد که به منظور گسترش روابط Fitbit با کارمندان و شرکت‌های بهداشت و درمان که از خدمات این شرکت در برنامه‌های سلامت بهره می‌برند، داشتن یک فروشگاه اپلیکیشن می‌تواند مفید باشد.
مدیرعامل شرکت Fitbit در مورد زمان دقیق راه‌اندازی app store مذکور سخن نگفت، اما اعلام کرد هر چه زودتر آن را راه‌اندازی خواهد کرد. وی همچنین اعلام کرد خود در زمان فراغت قصد دارد چندین اپلیکیشن برای Fitbit بسازد. چراکه مدیرعامل این شرکت علاقه دارد در زمان‌ بیکاری، کار بیشتر و مفیدتری انجام دهد.

برچسب هاFitbit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی Huawei Fit