کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

بنا بر گزارش درآمدی شرکت که در هفته‌ی جاری منتشر شد، Fitbit به درآمد ۲۴۷.۹ میلیون دلار دست یافت که کمی بالاتر از پیش‌بینی وال‌استریت به میزان ۲۴۷.۳ میلیون دلار بود. البته این مبلغ به طور چشمگیری پایین‌تر از درآمد سال گذشته‌ی این شرکت به مبلغ ۲۹۸.۹ میلیون دلار است.
این رقم پایین به دلیل افت فروش ردیاب شرکت است، Fitbit در این دوره تنها ۲.۲ میلیون از این دیوایس‌ها را فروخت که حتی کمتر از پیش‌بینی‌های تحلیلگران با ۲.۳۳ میلیون دیوایس بود.
در گزارش آمده که Fitbit پیش‌بینی درآمدی سه ماهه‌ی دوم خود را هم تنظیم کرده است. این شرکت در اعلامیه‌ی درآمدی‌اش نوشت "ما انتظار داریم نتایج تحت تاثیر کاهش تقاضا برای ردیاب‌ها قرار بگیرند، بخشی از آن توسط افزایش درآمد ساعت هوشمند جبران می‌شود که عمدتا با فروش Versa در ارتباط است. ما توقع داریم فروش ساعت‌های هوشمند به عنوان درصدی از درآمد شرکت رشد داشته باشد، اما نظر کلی ما تداوم انحراف درآمدی شرکت به خاطر ترکری‌های سلامتی است."
این پیش‌بینی در راستای استراتژی کلی شرکت در سال گذشته است که تغییر قابل توجهی را در دنیای ساعت‌های هوشمند شاهد بود – فرصت‌های اندک در زمینه‌ی محصولات پوشیدنی سلامتی به خاطر تسلط موفقیت آمیز Apple Watch بر بازار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه