کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

مایکروسافت در طول گزارش مالی سه ماهه‌اش اعلام کرد، Xbox به رشد جمع کل درآمد این شرکت طی سه ماهه‌ی چهارم مالی ۲۰۱۸ آن کمک کرد. درآمدهای حاصل از کسب‌وکار بازی‌های ویدئویی در طول این دوره‌ی سه ماهه تا پایان ماه ژوئن به ۲.۹۲ میلیارد دلار رسیدند. این میزان در مقایسه با سال قبل از آن ۳۹ درصد بیشتر بود.
در گزارش مالی مایکروسافت آمده "درآمد بازی‌سازی ۶۴۳ میلیون دلار یا ۳۹ درصد رشد داشت که محرک اصلی آن نرم‌افزارها و خدمات Xbox بودند. نرم‌افزارها و خدمات Xbox رشد ۳۹ درصدی در درآمد داشتند که اساسا به خاطر نفوذ و قدرت عنوان‌های third-party بود." به بیانی دیگر، مایکروسافت با حجوم مصرف‌کنندگان برای خرید بازی‌ها و ریزتراکنش‌هایی از طریق فروشگاه دیجیتال، شاهد افزایش درآمد از پلتفرم Xbox است.
این شرکت به طور خاص به عنوان‌های شرکت‌های third-party اشاره می‌کند که تقریبا ارجاع به Fortnite است. بر طبق گزارشی از SuperData، این بازی از زمان ارائه در سال گذشته نزدیک به ۱ میلیارد دلار در فروشگاه‌های دیجیتال تولید درآمد داشته و بخش زیادی از این درآمد در طی چند ماه اخیر حاصل شد.
Fortnite بر روی موبایل، PC ،PS4 ،Nintendo Switch و Xbox One محبوب و معمول است و بازیکنان برای به دست آوردن آیتم‌های وابسته‌ی مجازی آن پول خرج می‌کنند. هنگامی که طرفداران این بازی را از طریق Xbox One می‌خرند، ۳۰ درصد آن به مایکروسافت می‌رسد. بازی محبوب دیگری که احتمالا تاثیری مشابه دارد، PlayUnknown Battlegrounds است، اما از آنجایی که مایکروسافت آن را بر روی Xbox One منتشر می‌کند به عنوان third-party شناخته نمی‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه