سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

Epic Games در حال توسعه‌ی "سیستم رقابتی کاملی" است که بازیکنان را در داخل بازی مشابهی در مقابل هم قرار می دهد و "بر اساس عملکردهاشان شناخته می شوند." Epic توضیحی در مورد چگونگی کارایی این سیستم نگفت، اما احتمالا از اواخر پاییز در دسترس قرار می گیرد.
Epic در حال حاضر از برخی ویژگی‌های شبیه به esports، همچون دوربین‌های نمای تماشاچی استفاده می‌کند و قصد دارد در هفته‌های پیش رو این قابلیت محبوب را توسعه دهد.
حتی اگر کاربر تمایلی به بازی حرفه‌ای و کسب شهرت نداشته باشد، چندین پیشرفت و توسعه‌ی دیگر برای آن‌ها هم در راه است. این استودیو امیدوار است بتواند به طور کامل کنترل‌های گیمپد را سفارشی کند و به زودی بازیکنان بر اساس روش ورودی و نه پلتفرم با هم مبارزه کنند. به عنوان مثال، بازیکنانی که از ماوس و صفحه کلید بر روی کنسول‌ها استفاده می‌کنند، خود را در مواجه با بازیکنان PCها ببینند. کاربر همچنین می‌تواند منتظر روش احراز هویت دو فاکتوری پیشرفته‌تری نسبت به روش ایمیلی موجود باشد، و بازیکنان PS4 Pro با تلویزیون‌های 4K پشتیبانی با وضوح تصویر بیشتر از 1080 پیکسل را در به‌روزرسانی پیش رو در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهند بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه