سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

امروز Epic Games به عنوان مالک محبوب‌ترین بازی جهان – Fortnite – با بیش از ۲۵۰ میلیون بازیکن شناخته می‌شود. طی سال‌ها، Unreal Engine، موتور بازی‌سازی شرکت تبدیل به پایه‌ای برای بازی‌های پر فروشی چون "Kingdom Hearts 3" ،"Mortal Kombat 11"، و طبیعتا خود "Fortnite" شده است. Epic می‌گوید امروزه ۷.۵ میلیون توسعه‌دهنده از Unreal Engine استفاده می‌کنند.
Tim Sweeney در ماه مارس و در کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی بازی به Business Insider گفت: Epic Games این قطعات را به کار می‌گیرد و این دو جهان را به هم نزدیک‌تر می‌کند. وی گفت: "ما شاهد رشد Fortnite هستیم، این عنوان چیزی فراتر از یک بازی است. چیزهای جذاب بیشتر و بیشتری برای این بازی در حال رخ دادن است که به آن اجازه‌ی تکامل به شکلی را می‌دهد که هیچ بازی پیش از آن تجربه نکرده است."
Sweeney می‌گوید، ایده بزرگ این است که Epic، بازی Fortnite را به عنوان بیان نهایی از چیزی می‌بیند که Unreal Engine قادر به انجام آن است، شامل حمایت از پلتفرم، همچنین پشتیبانی از رویدادهای آنلاین بزرگ مقیاسی همچون کنسرت محبوب مارشملو که ۱۰ میلیون بازیکن را جذب کرده است.
از طرف دیگر، مدیرعامل Epic می‌گوید، حالت خلاقانه‌ی Fortnite که در آن بازیکن در عوض نبرد، سازنده است، از زمان راه‌اندازی در ماه مارس تاکنون ۱۰۰ میلیون بازیکن جذب کرده است. وی می‌گوید حالت خلاقانه‌ی این بازی به عنوان توضیحی از Unreal Engine به عنوان روش فوق‌العاده آسانی برای استفاده‌ی تمامی بازیکنان است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه