نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

شاید  Foursquare چون گذشته در دیدرس نباشد اما همچنان سرویسی فعال است و با خداحافظی فاصله‌ی زیادی دارد. این  سرویس که به ارگان تجزیه‌وتحلیل تجاری قدرتمندی بدل شده است، API و داده‌های محلی خود را به سرویس‌های دیگری از قبیلCapital One، Twitter و Microsoft می‌فروشد. حال این سرویس‌ها جهت تجزیه‌وتحلیل به Foursquare Analytics که مکانی شبیه به Google Analytics dashboard می‌باشد، منتقل می‌شوند تا تعداد بازدیدهای کاربران به‌جای داده‌های مرور شده اندازه‌گیری شود.
این کمپانی که یقین دارد سرویس‌های ارائه‌ی داده‌های محلی‌اش توسط کاربران برگزیده خواهد شد، بایستی از ویژگی‌های جذابی برای علاقه‌مند کردن کاربران به نصب و استفاده از این اپلیکیشن  بهره ببرد. و همین‌طور باید به‌طور هم‌زمان از ویژگی‌های بی‌نام‌سازی و امنیتی با سطح مناسب، به هنگام شناسایی مکان دقیق کاربر در هر لحظه، استفاده کند.
در انتها باید این داده‌ها به صورتی مفید و کاربردی برای برندها، فروشگاه‌ها و سایر خدمات تجاری گردآورد. برای این کار نه تنها از داده‌های Foursquare و اپلیکیشن‌های کمکی‌اش بهره می‌گیرد، بلکه اطلاعات صدها اپلیکیشن دیگری چون Snapchat ،Twitter و Apple را به کار می‌برد که از پایگاه داده  Places استفاده می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه